Tsbusa Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Buffalo Springfield - For what it's worth Mens jeg nå slapper av med en god "Original Crocodile" Stärköl ifrån Sverige...:) Deilig. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Buffalo Springfield - For what it's worth Mens jeg nå slapper av med en god "Original Crocodile" Stärköl ifrån Sverige...:) Deilig. Og så midt på dagen da gitt... Hører forresten ikke du på Prima Vera nå? :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Og så midt på dagen da gitt... Hører forresten ikke du på Prima Vera nå? :D Går sjukemeldt pga "ødelagt" hånd etter en fest for 1.5 uke siden.. Vært og tatt røntgen osv par ganger, er enten knust vev imellom de beina som er på oversiden av hånda, eller så er de sprukket fint, så er vanskelig å se på bilde.. MR neste om det ikke blir bra.. Handa fungerer til sitt, men ikke på jobb som bilmekaniker, det har vi prøvd. Så da sitter jeg å super noen halvlitere, samtidig som jeg driver med litt rolig oppussing av stua her hjemme, maler litt osv. Nei, hører ikke på det, fant den ikke:( Btw, nå er det; Return - To the top Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Twisted Sister - Shoot'em Down Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskeie Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Hed Kandi - Believe (original mix).mp3 link til youtube http://www.youtube.com/watch?v=L3QHn7PxIDk&feature=related Noen fler som hører på slikt ? syykt deilig om sommeren!! Siter cosworth powered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Lynyrd Skynyrd - Free Bird Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 hans rotmo - itjnå som kjem Tå seg sjøl ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Motörhead - Louie Louie Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Twisted Sister - Burn In Hell Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 T.I. - Whatever You Like og Akon feat Kardinal Offishial - Dangerous Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 AC/DC - Thunderstruck Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 AC/DC - Thunderstruck Den skal jeg høre på etter at jeg har hørt på: I'm So Hot For You - Twisted Sister Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiksTv Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Hører på denna jeg:) sang nummer 2 altså, den siste av de to.. Noen som vet hva den heter? Står ikke navn på sangen -.- Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 AC/DC - Skies On Fire Fra det nye albumet! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg