740tic Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Ess I Ermet - Dette er livet Siter 1986 Volvo 740 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Møkkajobber på Discovery Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Ingrid Olava - Her kommer vinteren Hører på denne en gang til jeg. Synes den er intens og rå. Bedre enn originalen med Jokke, og det sier jo ikke så rent lite. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Radio Norge Black Velvet låta. Husker ikke navnet. Alannah Myles - Black Velvet? :) Hører på 1953 BRM 1.5-liter V16 med 3.3bar ladetrykk på metanol...på 10K rpm. :thumb :yodude: Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Genesis - Land of confusion Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Alan Jackson - small town southern man Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Hører på denne en gang til jeg. Synes den er intens og rå. Bedre enn originalen med Jokke, og det sier jo ikke så rent lite. Den er bra, det er den. Men ikke bedre enn orginalen. Dumt er det også at P3 summer i bakgrunnen på jobben, blir jo lei all musikk de spiller der.. Og de spiller ikke Ingrid Olava sin låt rent lite om dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Gunslingers - John Deere Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Den er bra, det er den. Men ikke bedre enn orginalen. Dumt er det også at P3 summer i bakgrunnen på jobben, blir jo lei all musikk de spiller der.. Og de spiller ikke Ingrid Olava sin låt rent lite om dagen Den er renere og råere uten alle stemmene og ekstrastæsjet, men det nytter ikke å lytte på den med et halvt øre. Har faktisk ikke hørt den på P3 enda, men så har jeg hatt for mye å gjøre til å huske på å sette på radioen i det siste. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Hører på denne en gang til jeg. Synes den er intens og rå. Bedre enn originalen med Jokke, og det sier jo ikke så rent lite. Enig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Hører på denne en gang til jeg. Synes den er intens og rå. Bedre enn originalen med Jokke, og det sier jo ikke så rent lite. Enig der ja:) Fantastisk cover:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Nå skal jeg spille nattasang for deg Marius :) http://www.youtube.com/watch?v=lkzqRwACKzQ Så kan du spille den for Knut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Nå skal jeg spille nattasang for deg Marius :) http://www.youtube.com/watch?v=lkzqRwACKzQ Så kan du spille den for Knut ;) You don't wanna know what we play ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Enig Den treffer meg faktisk så hjemme at jeg blir fuktig langs nesa. Må være en lekkasje fra taket et sted... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg