Hoccy Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Status Quo - Roll Over Lay Down Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri cosworth Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 baksia - dølaguten Siter 1993 volvo 245 (rånebrakka!) 1982 møørch s123(ein to tri) 300tdt vraka:( 1977 ford capri 2.0 S (prosjekt) formann i bamblebøgda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Kate Ryan ella elle l'la elns Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 HIM - Rip out the wings of a butterfly^^ Knallbra låt..:D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Ac/dc - T.n.t. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wahl Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 lærer-mas Siter Kjøretøy: 1988 Volvo 740 GL V8 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 The Trashman - Surfinbird! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 TIG-apparatet som står og durer i sveisehallen, og ellers det meste av verksteds-lyder. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hører på Nik og Jay - Kommer igen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri cosworth Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 ingemars - spælle mann østpå skogen ;) Siter 1993 volvo 245 (rånebrakka!) 1982 møørch s123(ein to tri) 300tdt vraka:( 1977 ford capri 2.0 S (prosjekt) formann i bamblebøgda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Sahg - Pyromancer Endelig helg!!! Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 AC/DC - Let There Be Rock Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Jeg er ikke stolt av det, men jeg har denne surrende i hodet.. http://www.youtube.com/watch?v=_pG_-dd58Ew I det minste er den svensk..jeg sa ikke at den var bra fordet ;) Tror du jeg er noe særlig stoltere av å ta meg selv i å nynne på denne da: Våknet på sofaen ei natt mens denne gikk på en eller annen luguber jukebox på TV... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Tror du jeg er noe særlig stoltere av å ta meg selv i å nynne på denne da: Våknet på sofaen ei natt mens denne gikk på en eller annen luguber jukebox på TV... Du må slutte å sove på sofaen om natta Reodor. Mye er løst om du kryper oppi en god seng! :) Og da hadde du sluppet å bli utsatt for den helt forjævlige sangen du nynner på. Jeg prøver vennlig å reparere med denne: http://www.youtube.com/watch?v=HKPXV8XB8ss&feature=related Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Du må slutte å sove på sofaen om natta Reodor.Mye er løst om du kryper oppi en god seng! :) Og da hadde du sluppet å bli utsatt for den helt forjævlige sangen du nynner på. Jeg prøver vennlig å reparere med denne: http://www.youtube.com/watch?v=HKPXV8XB8ss&feature=related Jeg begynner å like deg bedre og bedre henne. Låta du prøver å reparere med blir bra mot slutten, men filmen som hører til er enda bedre. Black Hawk Down er for meg som høytstående offiser (nåja...) en tøff og brutal film med en rekke uforglemmelige scener. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg