ThunderCable Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Hmm. Da jeg tok lappen så sa kjørelæreren min at høyre felt var for sving til høyre og rett frem, og venstre var for venstre og 180 grader. Med mindre det var piler i feltene eller ett felt inn. Ja, det var slik jeg trodde det var også. Med mindre du bor i Haugesund da, der er det omvendt i noen rundkjøringer, men det er skiltet. Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 (er litt usikker om man har lov å øvningkjører i sverige) Det er ikke lov å øvelseskjøre i Sverige annet enn med kjøreskole. Vi i Norge bruker L, mens i Sverige bruker de ÖVNINGSKÖR Det fikk jeg iallefall forklart av kjørelærern min. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mYgg3n Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Det er ikke lov å øvelseskjøre i Sverige annet enn med kjøreskole. Vi i Norge bruker L, mens i Sverige bruker de ÖVNINGSKÖR Det fikk jeg iallefall forklart av kjørelærern min. ok ... a veit jeg d.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_man Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Noe som jeg irriterer meg grønn over hver gang jeg øvelseskjører,er når man skal ut av kryss,så kommer det en tulling og presser bilen hans så langt oppi vårs.Er litt skummelt å ta en start da når bilen står i ro,uten å rulle syns jeg. Hehe, jeg driver å øvelseskjører for tiden, synes også dette er irriterende. Men det er ikke så vanskelig og la vær å rulle bak. hvis man tar clutchen halveis ut før man slipper bremsa så står bilen i ro og da er det bare å gi nokk gass så bilen ikke kveles. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Skal love dere at det er hardt å begynne øvelseskjøring etter å ha hatt lappen på bil nesten et år. Er litt rart når man er bedre til å kjøre selv, enn dem man øvelseskjører med. Overholde fartsgrenser er i allefall en lidelse..får ikke kjøre mer 2nn 20 over nå plutselg. Hmm..jeg kan øvelseskjøre nåe sperrefristen har gått ut, UTEN å ta noen kurs eller noe sånnt ja? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg