Gå til innhold

Bilforumets offisielle tulletråd!

Ranger emnet

Spiritus Sancti

Anbefalte innlegg

• Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eh, du.. Er 2000% Nordlenning, kommer ikke fra Bodø som Gunnar sier, men fra Lofoten, bor derimot i Bodø..

Du er vel en av luringene som ikke gidder å sjekke fakta før du svarer... Rett under avataren min står det hvor jeg bor..

Tromsødialekta er jo mye bedre enn Bodødialekta, dere høres jo ut som om dere roper hver eneste setning. Og nei, jeg har aldri sett at det står Bodø der, fordi jeg holder alltid en hand over venstresida av skjermen min når jeg leser dine poster slik at jeg slipper se blotter-bildet ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei, jeg har aldri sett at det står Bodø der, fordi jeg holder alltid en hand over venstresida av skjermen min når jeg leser dine poster slik at jeg slipper se blotter-bildet ditt

Du ble fri for argumenter nå ja?

Hvis avatarbildet mitt støter deg så mye, så hvorfor slår du ikke av visning av avatarer og signaturer?

Hadde faktisk tenkt å bytte avatar, men siden den kan være til irritasjon for deg så får den være der en stund til..

Tromsødialekta er jo mye bedre enn Bodødialekta, dere høres jo ut som om dere roper hver eneste setning.

Har da aldri sagt at Tromsø dialekten er underlegen noen andre Nordlandsdialekter, eller har jeg det?

Det finnes ingen konkret Bodødialekt, fordi en stor del av Bodøs befolkning består av studenter fra Lofoten, som meg selv, skoleelever fra Saltenområdet og ellers andre tilreisende fra nærliggende områder som har en ganske så stor forskjell i tale.

Det du assosierer med Bodø dialekt er slik Mini Jakobsen prater, og han har ikke bodd i Bodø siden du så dagens lys.

Vet du grunnen til at det snakkes så "pent" i Tromsøområdet?

Det kommer som et resultat av relativt stor folkeflytting sørfra på 1800-tallet grunnet mangel på jord i sør..

Men, nok om det.. Makan til hårsåre folk..

Gå ut å finn deg noe nyttig å gjøre, luke litt Tromsøpalme elns..

Jeg skjønner ikke at noen tar BTi særiøst,jeg hadde iallefall ikke tatt en naken mann særiøst.

Du skjønner ikke at noen tar meg seriøst?

Vel, det bekymrer meg heller lite at ikke du forstår, for å si det sånn.

Øyner muligheten for en kjempekrangel nå:D

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri for argumenter? Er jo faktisk sant at jeg ikke gidder sjekke hvor folk kommer fra når dem kommer med teite utsagt, da må jeg som ethvert bilforumet medlem som kjeder seg på jobb kommentere det.

Jeg kjenner faktisk flere fra bodø, så jeg er ikke en sånn liten sliter som drar konklusjoner utifra dielektene til kjente personer på TV eller reklamer.

Og forresten, du sa da ordrett at Tromsødialekten hørtes homo ut ?

Men jeg orker ikke krangle med deg og ødelegge dagen din, jeg gir meg egentlig maks faen og prøvde bare å irritere deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei, jeg har aldri sett at det står Bodø der, fordi jeg holder alltid en hand over venstresida av skjermen min når jeg leser dine poster slik at jeg slipper se blotter-bildet ditt

hahahahahaha...ler meg skakk... er faktisk noen som liker å vise litt kropp på gutterelaterte forum vettu! han kjenner kanskje string-emil eller hva de kaller han også!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutterelaterte forum er vel for jenter? Dette er et bilrelatert forum, for de som ikke vet det.

hehe...godtilåutrykkeseg.com jeg da vettu...men du skjønte hva jeg mente ;)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men jeg later som jeg ikke gjør det, men gjør det allikevel. Dette er jo en tulletråd, på et bilrelatert forum, for gutter flest som liker jenter som liker bil. Uansett så skal det bare skrives tull her, noe jeg ser på meg selv som ganske godt til.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje man skulle døpe om denne tråden til fritidsproblemertråden?

da er spørsmålet..hva drikker folket på fest?

Jeg fåretrekker karsk.

karsk er en blanding av sterk kaffe og dårlig hjemmebrent:P

Kald karsk med sugerør er min "favorittdrink" i allefall :P

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker egentlig det meste på fest,starter gjerne med 2 pils av enten Tuborg,eller Isbjørn,forsetter med en brus-dram (sprite,fanta exotic),og avslutter gjerne med noen tyrkershotter..og da mener jeg virkelig avslutter.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker egentlig det meste på fest,starter gjerne med 2 pils av enten Tuborg,eller Isbjørn,forsetter med en brus-dram (sprite,fanta exotic),og avslutter gjerne med noen tyrkershotter..og da mener jeg virkelig avslutter.

hehe, klarer ikke noe annet enn karsk hvis jeg skal drikke meg dritings...

Stiftet bekjentskap med tequila her en kveld sammen med en veninde...aldri mer!!

Shotta 3 stykker, og vips så ble jeg i fin fin form, og tok likesgodt resten av flaska også.

Pang sa det, og jeg husker ingenting, før jeg kommer til meg selv på jobben dagen etterpå.

Heldigvis var det lørdag, så jobba bare 4 timer, men det er de desidert hardeste 4 timene jeg har opplevd.

Hun jeg drakk med hadde visste spretta enda en flaske som hun hadde bikka i seg, så det var rimelig festlig en stund der.

Det er jæævli arti å drikke seg kanon når man er bare to også egentlig :D

En av de morsomste festene jeg har vært med på i allefall!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider