vestol9 Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Jeg har litt vondt i beinet:afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Jeg har litt vondt i beinet:afro åja, kult.. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 igrunn drit lei alt som er. . . . . men det går vel over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Det regner ute... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Det regner ute... Det snør her, jeg gjentar snør! Men legger seg ikke, mest sludd snø som kommer heldighvis.. :thanks Kaldr og surt, men alikavel heldighvis 5+ ca her.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Det snør her, jeg gjentar snør! Men legger seg ikke, mest sludd snø som kommer heldighvis.. :thanks Kaldr og surt, men alikavel heldighvis 5+ ca her.. Deilig med snø da:D Det er sol og 25+ her:D Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Praktisk/metodisk eksamen imårra, i orientering.. Det vil jeg klage på.. Og ja, spiste nettopp pizza, fra Dolly`s Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Er så mye sol her (og morsomt nok også veldig kalt) at jeg må benytte persiennene. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Sånn passe fint vær her også. 11 røde just nuh. Har faktisk allerede klart å bli solbrent i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cadden Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Besvimte nett i badekaret, våkna temmelig i ørska på baderumsgulve med kul i skallen og lettere hjernerystelse.. Viste ikke at det innebar mageknipe/kvalme, men nå gjør jeg! Ellers du som nevnte Dolly der oppe, bra greier, for der jobber meg! Skal på jobb i morra, noen andre som jobber som budbilsjåfør også "kalt-viktigperson-i-bil-med-grønne-skilter"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0kt Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Et søksmål er nesten aldrig større enn et dekar, men om du vrenger en mann, får du deg en overaskelse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Besvimte nett i badekaret, våkna temmelig i ørska på baderumsgulve med kul i skallen og lettere hjernerystelse.. Viste ikke at det innebar mageknipe/kvalme, men nå gjør jeg! Ellers du som nevnte Dolly der oppe, bra greier, for der jobber meg! Skal på jobb i morra, noen andre som jobber som budbilsjåfør også "kalt-viktigperson-i-bil-med-grønne-skilter"! Jeg svimte av når jeg klipte hekken her for et par uker siden. Skjønte fint lite når jeg våkna som en pinne midt på veien med en sinnsyk hodepine. Litt kjipt at kroppen absolutt må dette rett bakover og ta for med huet. Medførte hjernerystelse det også :) Også brakk jeg halebeinet for tredje gang i mitt liv i påsken - det gjør vondt. Hele tiden. Har ikke grodd enda, begynner å bli lei av smerter i min bak. Er også drittlei av naboen som voldtar fjellet med gravemaskinen sin. Det får da være nok snart!! Jeg blir vred. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Er ikke helt normalt å bare besvime rett som det er, er det vel? DevilsTower: Voldta fjellet? Driver han å bygger ut døgnet rundt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Hvor mange Supraeiere trengs det for å skru inn ei lyspære? -Én for å ta ut den gamle og å skru inn den nye pæra. -Én for å poste dynopapiret av pæreskiftet på supraforums. -Én for å spørre hvorfor ikke HP og TQ-grafen ikke krysser hverandre ved 5252 RPM. -To for å si påpeke at det er fordi grafene har forskjellig skaléring. -Tre som samtidig spør hvorfor papiret er STD-korrigért istedenfor SAE-korrigért og samtidig flamer den første posteren siden man alltid skal poste SAE-korrigért. -Fem som flamer SAE/STD-flamerne fordi en dyno er en dyno. -Åtte som flamer "en dyno er en dyno"-folkene og peker på hva som er forskjellene på de forskellige dynoene og resultatene fra disse dynoene. -To-tre som trekker inn hvordan temperatur, hansker, underlag, pæretype og relativ luftfuktighet påvirker oppmålt HP og TQ utviklet ved pæreskiftet, uavhengig av korrigéring. -Seks for å krangle om om dette allerede er kompensert for ved SAE-korrigéringa. -Seks for å påstå at det er en selvfølge at dette allerede er kompensert for i SAE-korrigeringa og at enhver idiot burde vite såpass siden dette er så elementær kunnskap. -Tre for å trekke inn hvordan GT-lyspærer har mindre lag i startøyeblikket og utviler høyere lumen-verdi ved den samme tilførte energimengden. -To for å kommentére hvordan GT-lyspærer ikke kan overhales og må byttes som en komplett enhet ved feil. -En for å si at for hans del er kostnaden verdt gainen. -En for å si at for hans del er det langtifra verdt det. -En som starter en ny tråd med en poll for å finne ut for hvem det er verdt det. -En for å flere måneder etterpå greve frem igjen den originale lyspære-dyno-tråden og kommenterer på hvordan hans erfaringer med lyspærebytte foreløp seg. -En som flamer gravediggeren. -To som flamer gravedigger-flamerern og påpeker hvordan det er bedre å poste i den samme tråden istedenfor å starte en ny en. -Etc. Mildt omskrevet etter "hvor mange forumbrukere..."-vitsen. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Du mangler; 1 som lurer på hva ei lyspære er for noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg