asona_er_best Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 det dem sier om at mazda 5 har gode seter er hvertfall bare tull, satt bak i midten fra rudskogen og hjem, og har aldri hatt så vondt i ryggen og ræva før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 hater dubbede reklamer, det forvirrer meg når jeg ser på munnen og hører på hv de sier sammtidlig!:D Hmh. Sett reklamen for Cillit Bang? :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Hmh. Sett reklamen for Cillit Bang? :P Er ikke bare dubing som er gale der.Greit nok, jeg krever ikke noen supermodeller, men hallo! Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Verste er uansett den reklamen for det munnskyllevannet. Jeg kommer ikke over hvor fæl den fyren er. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 cillit bang assa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Men må innrømme at reklamen for Saab sin nye miljøvennlige et eller annet bil er ganske bra! Den med naturkreftene.. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Har ikke sett noen av disse reklamene jeg.. Huff Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Men må innrømme at reklamen for Saab sin nye miljøvennlige et eller annet bil er ganske bra! Den med naturkreftene.. i know..hadde lyst på 9-3cab før men..reklamen framstiller det sånn at jeg har veldig lyst på en 9-3cab med bio fuel:D Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 reklamen for merce er og bra. og cilit bang funker den altså:) hvis det er den rosa greia.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Den beste reklamen som går nå for tiden er uten tvil denne: Blei du lei dæ førr at æ spiste opp brordin?Men han e ikke helt borte,næmmen,e det hallbrordin! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Den beste reklamen som går nå for tiden er uten tvil denne: Blei du lei dæ førr at æ spiste opp brordin?Men han e ikke helt borte,næmmen,e det hallbrordin! Jævlig irriterende at dem bestandig bruker Nordlenninger med Tromsø dialekt i reklamer. Høres jo helt homo ut.. "Hei, æ hete Kjartan å d hær e en bil".. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 "Feskegratæng.. som ho mor laget han". OMFGZ GRRRR. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 "Så tok an bættremæ toshken i spora og trævd anj på havæ!" :D Syns Lofotdialekt er sjarmerende (spesielt på jenter), men så har det vel kanskje noe å gjøre med at ene eks-damen/samboeren min er fra Lofoten... En så herlig kombinasjon av skjønnhet, ynde og upolert råskap kan ikke annet enn å fascinere en stakkars bergenser. Det er bare helt rått når en søt og 'uskyldig' jente banner verre (bedre?) enn alle kompisene dine tilsammen... :respect Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 *raaaaaaaaaaaaaaaaaap!!!!* :D noen følte at man fortjente en cola på jobb i dag.. =P weeee håper det blir godt vær til helga da.. if not jebus will die! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Jeg synes nå Bergensdialekt er rå jeg da, søte jenter med bergensdialekt er aldri feil :D Den Laban-reklamen er genial! Har forresten en i klassen som heter Liban, nesten likt. Jeg har lyst på gekko, noen som vet hvor det er å få tak på? Er interessert i Crested, har sjekka bl.a repti.net, men finner ingenting. Noen som kan hjelpe? Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg