Gå til innhold

Sanger med MYE bass i.

Ranger emnet


Regevig

Anbefalte innlegg

"Cypress Hill - Ganja Bus" har litt heftig bass, er serlig en liten del ved 1:45 til 1:50 som går relativt dypt.

 

"Rammstein - Mann Gegen Mann" har grei bass også må jeg si.

 

Flere sanger:

Chingy - I Do

Sin - Hard EBM

Shaggy - Hope

Paul Van Dyk - Nothing But You (Cirrus Remix)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

To sanger som fikk gjennomgå i russetia:

 

Sido - Kanacks und Hools

http://www.youtube.com/watch?v=2gWlPN833wE

 

Sido - Strip für Mich

http://www.youtube.com/watch?v=g--fIlEsevM

 

Skal dere voldta bass, går jeg utifra at det ikke er så mye diskant tilstede(derfor bør det gå bra med tysk tekst på sangene :P )

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

-

Anbefales ! Helt herlig fra 0:55 og utover

 

-De mest populære av Pendulum anbefales: Slam, Blood sugar, Hold your colour og Voodoo people (Pendulum remix).

 

-Prodigy - Invaders must die

 

-

Får servert noen rimelig heftige slag fra 1:00 og utover !

 

-2PM - Tetris, denne husker dere da vel ;) ?

 

-Dirty phonics - French fuck, fra 1:30 elns og utover

 

-The way i see.mp3 Finner den faktisk originalt på musikktelefonen Nokia 5800! SINNSYK bass !

 

-Screwface Ctrl z - Stereo typical

Limewax - One of them

Killa hurt - One finger technique.

Disse tre er reinspikka Drum&Bass så de kan fort tolkes som unødvendig mye unødig støy av enkelte :P

 

-White stripes - Seven nation army

 

-Muse - Supermassive black hole

 

Anbefaler og skaffe disse via limewire eller bittorrent da kvaliteten på youtube er no dritt..Enjoy !

Endret av Soerheim

Den som har begge beina på jorda, står stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hvorfor ikke bare ordne det selv på låtene man selv liker ?

Har fått intrykk at det er ALT for mange som hører på noe de egentlig ikke liker, bare fordi sangen har høyere bass volum..

Last ned Audition (fungerer bare på Windows, med mindre de har utviklet noe til OS-X i nyere tid)

Juster EQ selv !

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ikke alle sanger er like godt tilrettelagt når det kommer til utnyttelse av bass.

 

Les du hva jeg nettopp skrev....

Er det som er POENGET, at man kan ta en sang med tilnærmet itet bassvolum og få nettopp dette på en høyere nivå..

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du også lese det jeg akkurat skrev: Ikke alle sanger høres like bra ut (ergo tilrettelagt som jeg sa) med det bassnivået som er programmert/lagt inn når sangen er mixet. Noen sanger er laget for å høres bra ut med ordentlig bass, mens andre høres mer eller mindre dårlige eller oppstykket ut med overdreven bass.

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du også lese det jeg akkurat skrev: Ikke alle sanger høres like bra ut (ergo tilrettelagt som jeg sa) med det bassnivået som er programmert/lagt inn når sangen er mixet. Noen sanger er laget for å høres bra ut med ordentlig bass, mens andre høres mer eller mindre dårlige eller oppstykket ut med overdreven bass.

 

Det blir jo opp til en hver enkelt og bedømme.

Dessuten behøver man ikke og øke bassen så veldig mye for at det skal få merkbart forskjell :)

I audition..

Og her kom jeg jo med bare et tips til hvordan man selv kan øke bassen i hvem som helst sang.

Om du ikke vil øke bassen i en sang uten bass, så gjør du ikke det.

Men har du en sang du gjerne skulle hatt litt mer bass i, så er mitt forslag en enkel og grei måte.

 

Et eksempel kan jo være dissa Tuning hits albuma, eller hva dem heter. Står på coveret at det er 30% mer bass. Wow liksom. Hvem som helst kan jo øke det selv...

Endret av Oekern

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår