teck Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 er en 1.9turbo diesel. med høyere dieseltrykk og turbotrykk. det som er gjort: vr6 leppe senkesett(tror det er 35mm), tonede ruter(stygt utført, skal utbedres i løpet av nærmeste framtid) streamer i frontrute bakrutesenker sotede baklykter 17" felger KN åpent filter nye setetrekk et helt greit anlegg dreid gearkule elektriske ruter foran skjermbuelister emblemfri grill panserforlenger er på utkikk etter nye frontlykter. om noen har noen gode råd og tips. taes det i mot med stor takknemlighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teck Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 idag har jeg sotet rutene og lagt på ny stripe i front ruta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teck Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 tok noen bilder av bilen igår kveld :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 fin bil du har der:) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 fin bil.. EDIT du skulle hatt: gewinde (max senk) felger med sort senter og blank/polert kant sort lykter rundbaut sort emblemfri grill fjerne hjulbue-breddere en dårlig dubmodder modd. til inspirasjon: Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teck Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Jeg trenger ikke det. max senk på en bruksbil funker ikke. felger med sort senter. svarte felger generellt er så oppbrukt. sort emblemfri grill er virkelig ikke fint. hadde det før. æsj men, svarte lykter og valsing av hjulbuer kan jeg være enig i. men jeg trenger virkelig ikke dette andre du listet opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Jeg trenger ikke det.max senk på en bruksbil funker ikke. felger med sort senter. svarte felger generellt er så oppbrukt. sort emblemfri grill er virkelig ikke fint. hadde det før. æsj men, svarte lykter og valsing av hjulbuer kan jeg være enig i. men jeg trenger virkelig ikke dette andre du listet opp mye senk på bruksbil fungerer det(-: Men sjekk ut denne siden: http://www.tmtuning.com mye snaxs! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teck Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 thanx mate :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teck Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 idag har jeg fått lakkert litt under list. pga det var dårlig lakk der. noe som resulterte i at når jeg tok bort klistremerke som satt der. så følgte lakken med. org vs min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg