Morgis Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 For ei tid tilbake fikk jeg se noe så smart som en vanlig kassett som hadde AUX/Line-in inngang på selve kassetten som da omgjorde signalene slik at kassett spilleren tålket dem som en vanlig kassett. Genial sak for eldre spillere uten line in, men med kassett for bruk sammen med ipod. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette. Mente jeg så det hos clas-ohlson, men fant det ikke igjen der på nettsiden.. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fhl123 Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette. Mente jeg så det hos clas-ohlson, men fant det ikke igjen der på nettsiden.. Artikkelnummer 32-3612. Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 clasolson tror jeg har en slik. jeg bruker det selv foreløbig:P Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Takk! :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Surion Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Ljudia har og en Siter Bagasjerom SOON finished! Det er ikkje ulovlig å være dum, bare utrolig slitsomt for oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg