SSK Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Kjøpt meg Compomotive MO 17x8" ET23 til min 940, men forran subber det når jeg svinger litt brått, så jeg må space ut litt, burde vel holde med 3mm ca. Men det jeg lurer på er om spacere fra biltema er greie nok, hvertfall midlertidig, til jeg finner noe annet, så biltema hadde noen på 3mm og 5mm. Meninger?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 ikke noe i veien med de, men bare vær obs på at du får tilsvarende mindre gjenger til mutterene... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 se på http://www.manton-racing.se, eller noe sånt. de har meget bra produkter til en grei pris! har kjørt med de i vinter, og er de beste spacerne jeg har hatt. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Takker for svar, jeg må ha noe nå så fort så mulig, bare for å få dem ut litt. tenkte jeg sku skru av den ene muttern å se hvor mye gjenger jeg har å gå på, så får jeg se hvor mye jeg spacer ut, men trur det vil holde med 3mm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 http://www.pedersens-racing.no/bil/spacere/ Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 jeg har v70 felger på vinterdekka, og med 43 i innpress må jeg ha 25mm spacer. skulle nesten tro du må ha 5 mm, men? prøvde med 20mm på min og da tok det i fjørbeinet. er forøvrig like spacere å se til på pedersen og manton, men fra sverige er det halv pris.... (+frakt, da) Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Det går greit så lenge jeg tar det med ro i svinger osv, så det er ikke så veldig mye som skal til, kosta 29,90 på biltema, så om jeg må kjøpe noen andre, så er det ikke verdens undergang ;) Så prøver med 3mm i første omgang ;) Jo mer som spaces, jo større er jo sjansen for at bolta blir litt i korteste laget, vil helst slippe å bytte dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Jeg kjører me 30mm spacere bak og 25mm foran så jeg måtte bytte til lange bolter... :) Har fine spacere på Felgimport også... Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Jeg kjører me 30mm spacere bak og 25mm foran så jeg måtte bytte til lange bolter... :) Har fine spacere på Felgimport også... hvorfor ikke kjøpe adaptere om du skal space så mye? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Ingenting i veien med de spacerne fra tema... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Jeg har nå fått noe kast i framdekka etter jeg satte på spacere, spaca 3mm fra biltema, og spacera hadde bra med slingring, men fikk dem så bra som mulig i senter, prøvd å flytte og snu og styre fler ganger nå, men er fortsatt kast. Kan dette komme pga spacera?? Var ikke noe kast før jeg satte dem på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeee Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 normalt med biltema spacere... sentrer dem å bruk superlim. da sitter de til du har fått på hjula.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Jeg tror egentlig ikke jeg får sentrert dem så veldi mye mer en det dem er. Men biltema var første og beste jeg fikk tak i. Blir vel til at jeg kjøper noen som er på 5x108 i steden for biltema sine som er universal til alt mulig, når jeg får noe penger igjen :P Noen som har spacere å anbefalle, åssen er f.eks spacera til Martin's? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg