volvo_nex Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 passer brock b2 felger på 740'in min, eller er det bare b1 som passer. hvor får man de råeste felgene til volvo`? og hvor er de rimligste? Siter NEX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Skal du ha noe rått, nytter det ikke å se etter rimlige felger. Og felger er jo en smaks sak. Men skal du ha noen billige felger som ser bra ut på volvo, er jo Eiker E1 en vinner, det er vel grunnen til at så mange har det også. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 åssen farge er bilen da? å åssen ser den ut? 27" chrommisser med spinners kan jo se rått ut på rette amerikaneren, men på en volvo..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_nex Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 jeg er ikke ute etter bare rimelig. men mere ute etter fine felger, så tenkte jeg kanskje non viste om en kombinasjon, men utseende først, så klart. bilen er mørkeblå,90 mod. men tror je går for eiker felgene. Siter NEX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_nex Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 jeg er ikke ute etter bare rimelig. men mere ute etter fine felger, så tenkte jeg kanskje non viste om en kombinasjon, men utseende først, så klart. bilen er mørkeblå,90 mod. men tror je går for eiker felgene. takk for tipset vwbus. det ga svar på mitt spørsmål. da blir det b2 felger, hvis je finner noe sted å bestille. Siter NEX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg