Gå til innhold

Oppkravsproblemer..

Ranger emnet

quack

Anbefalte innlegg

Originally posted by Ascona

Det vesentlige spørsmålet her er om du har handlet i god tro eller ikke.

Altså, trodde du du hadde betalt hele beløpet, eller var du klar over at det var feil?

Hvis du trodde du hadde betalt alt det kostet, er det såpass stor differanse at du burde forstått at det var feil?

Hvis du kan svare ja på at du var klar over det eller burde vært klar over det er det bare å få ut fingern, og betale.

Les hele tråden, Ascona.

Fikk en mail fra butikken akkurat nå, og det ser ut som det løsner. Av en eller annen grunn har pakka blitt sendt i oppkrav med feil beløp, samtidig som de trakk hele beløpet fra VISAen min. Så da betalte jeg faktisk alt i juli :) + at jeg får tilbake en liten slump.

"Det ordner seg for snille gutter" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

posten klarte å rote til oppkravsummen en gang for meg og.. og da var det dama bak skranka som førte på summen..

var jeg fikk 300kr istedenfor 500kr.. orka ikke sutre over det, men det er Posten som må ta skylda i ditt tilfelle.. bare nekt du!!

Opel Vectra 95mod 2,5l V6

Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Per Olav

Dette skjedde meg engang også, skulle betale et oppkravsbeløp på litt over tre tusen kroner, men hu dama bak skranken skulle visst ikke ha noe. Dette er over et halvt år siden, har ikke hørt noe i ettertid.

Jeg brukte en lapp fra "nettspor" som jeg skrev ut hjemme når jeg skulle hente pakka, og ikke den vanlige lappen. Det er nok det som er trikset

:D

veit ikke åssen detta er på vanlig postkontor men

vis en persin i post i butikk leverer ut en pakke med oppkrav , UTEN og ta betaling for den , så må den personen som ga ut pakka betale for den , noe som er faktisk er jævlig urettferdig!

jeg jobber selv i en sånn , det har ikke skjedd meg enda da :D

Mvh

Rino

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rino

veit ikke åssen detta er på vanlig postkontor men

vis en persin i post i butikk leverer ut en pakke med oppkrav , UTEN og ta betaling for den , så må den personen som ga ut pakka betale for den , noe som er faktisk er jævlig urettferdig!

jeg jobber selv i en sånn , det har ikke skjedd meg enda da :D

Mvh

Rino

Ta det helt rolig, det er ingen som med loven i hånd kan kreve at du betaler av egen lomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider