Gå til innhold

Stygge Dasser fra Jorda Rundt........

Ranger emnet

Nikdev

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer litt på en ting, hvordan klarer folk å få dritt oppå ringen og langs siden av dassen? Jeg har sittet på et normalt vis på dassen i 25år og aldri klart det, hvordan i svarte må en bruke dassen for å klare det der...:hvaskjera

Sier som Julius, borte bra, hjemme best. Der har jeg ivertfall Lambi dasspapir...

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lambi ftw. Alt det andre sandpapiret klarer jeg meg uten!

Her jeg er nå, Asia. Må du alltid bære med deg dasspapir du vet aldri når det kommer noen lokale hull med bare en slange til å spyle ræva med... Det kommer bilder av dohullene senere

dette var en hmmh ja rar tråd :p

Jeg må få ha mine fetisher...hehe...

Og nei Robert du får ikke ri meg:deng

Liten Preveiw på neste dass, det lukta Jævlig utenfor døren... l

SUC51362.jpg

Gled dere...... :hvaskjera

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på en ting, hvordan klarer folk å få dritt oppå ringen og langs siden av dassen? Jeg har sittet på et normalt vis på dassen i 25år og aldri klart det, hvordan i svarte må en bruke dassen for å klare det der...:hvaskjera

Sier som Julius, borte bra, hjemme best. Der har jeg ivertfall Lambi dasspapir...

Jo det skal jeg si deg.

Forestill deg deg selv full å jævlig. Du kjenner fyllebæsjen presse, og eneste toalettet du har i nærheten er en nedpissa, luguber dass. Jo, smart som du er, så gir du faen i å tørke vekk pisset som var der fra før av, og tar heller å holder skinka et godt stykke ovenfor selve doen, og stoler heller på at balansen din skal kunne holde deg unna urinet.

Men balanse og alkohol har vel aldri vært noen god blanding..

"oops"!

Forstår du nå?

Så neste gang du skal på do, så kan du jo prøve litt hardere! Jeg er sikker på at du og kan klare det.

(PS: jeg har alltid holdt meg innenfor ramma... ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider