audi-maniac Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 hei,broren min har en 92 mod. passat td,men den går så jævlig dårlig:( noen som har noen tips om hva han kan gjøre for å få litt mere fart i den?:D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by audi-maniac hei,broren min har en 92 mod. passat td,men den går så jævlig dårlig:( noen som har noen tips om hva han kan gjøre for å få litt mere fart i den?:D tdk regner jeg med? far min har det går dritt dårlig. prata med en som hadde en vento også tdk.. han hadde skrudd opp lade trykket på disel pumpa og fått inn ic.. det hjalp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Her har vi en diskusjon ang temaet.... les og bli klok... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=234 Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg