Qee Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 såg denne på audisenteret på Forus/Stavanger måtte bare ta noen bilder, men den var sinnsykt tøff i virkeligheten, synd bildene ikke viser det helt da :) men jeg tror ikke den er til salgs da!! ja eg ska lære meg og holda kameraet I RO når eg tar bildet, det kommer det kommer, men det tar bare litt tid :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 hva slags felger er det der? Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Hmm.. jeg så en dønn maken på auto E18 på Billingstad for en ukes tid siden.. Samme felger og alt.. Mener det var DK skilter på den jeg så... Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Ny a4'en blir bare så sinnsykt rå når man gjør "litt" med den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 kunne vært litt større bremser bare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Naboen min har fått importert en A4 fra tyskland... Komplett oettinger styling, 18" BBS felger?, skinn, og en liten speil toning på rutene... Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Bilde til: Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by villejan Naboen min har fått importert en A4 fra tyskland... Komplett oettinger styling, 18" BBS felger?, skinn, og en liten speil toning på rutene... Min personlige mening er at oettingers kit til den nye modellen er det beste som finnes.. tror jeg vil bruke ordet stilrent om oettinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Det er sant det, men til de tidligere modellene kan jeg ikke si det samme... Noen som vet prisen på et kjomplett sett styling fra dem? Hvor kan jeg få fatt i slik? kanskje jeg skal kjøpe meg en 1.6 ny modell i stedet for en "gammel" 1.8t? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Oktober 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Originally posted by villejan Det er sant det, men til de tidligere modellene kan jeg ikke si det samme... Noen som vet prisen på et kjomplett sett styling fra dem? Hvor kan jeg få fatt i slik? kanskje jeg skal kjøpe meg en 1.6 ny modell i stedet for en "gammel" 1.8t? jeg ville faktisk hørt med dem direkte og kanskje evnt tatt en tur ned til tyskland som en tur/styling-av-biltur :D kan spare en del lapper på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 HVordan er det med finansiering av nye biler ved kjøp av bil i tyskland. Nå er jo det veldig bra priser her hjemme... Kanskje kjøpe bil gjennom de og ta den med hjem? Har du/dere peiling? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Du kan godt få et billån til å kjøpe i tyskland. Ta kontakt med banken, så kommer dere nok til en ordning :) Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by hfracing hva slags felger er det der? Ligna litt på RH Crossline. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 bare en ting og si her gitt ,NICE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Den sølvgrå A4'en har jeg sett noen ganger her i Bergen. Den er usansynlig fet. Når jeg ser den får jeg lyst å bytte ut Bora'en... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg