Gå til innhold

kom over denne nye/råe A4 S-Line

Ranger emnet

Qee

Anbefalte innlegg

såg denne på audisenteret på Forus/Stavanger måtte bare ta noen bilder, men den var sinnsykt tøff i virkeligheten, synd bildene ikke viser det helt da :) men jeg tror ikke den er til salgs da!!

ja eg ska lære meg og holda kameraet I RO når eg tar bildet, det kommer det kommer, men det tar bare litt tid :D

Audi-sline 017.jpg

Audi-sline 002.jpg

Audi-sline 016.jpg

Audi-sline 015.jpg

Audi-sline 017.jpg

Audi-sline 008.jpg

Audi-sline 007.jpg

Audi-sline 005.jpg

Audi-sline 004.jpg

Audi-sline 003.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by villejan

Naboen min har fått importert en A4 fra tyskland...

Komplett oettinger styling, 18" BBS felger?, skinn, og en liten speil toning på rutene...

Min personlige mening er at oettingers kit til den nye modellen er det beste som finnes.. tror jeg vil bruke ordet stilrent om oettinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant det, men til de tidligere modellene kan jeg ikke si det samme...

Noen som vet prisen på et kjomplett sett styling fra dem? Hvor kan jeg få fatt i slik?

kanskje jeg skal kjøpe meg en 1.6 ny modell i stedet for en "gammel" 1.8t?

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

Det er sant det, men til de tidligere modellene kan jeg ikke si det samme...

Noen som vet prisen på et kjomplett sett styling fra dem? Hvor kan jeg få fatt i slik?

kanskje jeg skal kjøpe meg en 1.6 ny modell i stedet for en "gammel" 1.8t?

jeg ville faktisk hørt med dem direkte og kanskje evnt tatt en tur ned til tyskland som en tur/styling-av-biltur :D kan spare en del lapper på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider