Gå til innhold

kom over denne nye/råe A4 S-Line

Ranger emnet

Qee

Anbefalte innlegg

Originally posted by villejan

Det kan godt være, for den står ikke i garasjen nå lengre, og jeg har ikke snakket med han på en stund.

Nå står det en strøken S2 stasjonsvogn på plassen hans. Denne er også temmelig fin.

Hvor stod evnt. denne til salgs da?

Her er den:

stod på en privatperson sist jeg så den da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Azzido-325i

morro... jeg knipsa samme røde s-linen i starten av oktober på en audi sjappe i nærheten av bavaria i stavanger... er ikke kjent, men husker bare at det var i nærheten av bavaria... genial sjappe for bmw fans =)

legger ved bildene... grise pen bil =) mine bilder er tatt i dagslys da... ser den bedre da... detaljer osv...

Jo, på bavaria har de vel hatt inne det meste og beste fra BMW, her forleden var det faktisk parkerte 3 (E46) M3er utenfor...

Men var utrolig nice den sølv oettinger avanten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

kjørte forbi denne sølgrå som ble solgt i bergen... Nå er det kommet vinterdekk på den, og jeg tror jeg aldri har sett en så lav A4... snakk om plog.

Dette må være den fineste a4 jeg noensinne har sett.

Og til deg "Kasp" grattis med ny bil!

PS! den trenger virkelig en vask... den ser ikke ut bak!!!

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo alle naboene like masse dekk der nede da... Jeg er vel den eneste som ikke har annet enn vaske og poler middelene mine der nede.

For å komme inn i garasjen må du ha egen trykker, og uten den kommer man ikke inn. så det er kun folk som bor der som har tilgang!

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Hva ligger prisen på disse på? Og får man dem i TDi?

A4 SLine Avant 1,8T koster (alt etter ekstra utstyr) 450 K +++++

"min" utgave fikk jeg ned i ny pris på 398K med S line og hele opplegget, men med Polo'n i innbytte..Men det er jo forholdsvis mye penger, men en fantastisk deilig bil også! Fikk låne en 1,9 TDI hos dem (Gumpens Auto) for å teste, og kose litt..en deilig bil, men litt for lite guffe i den, trodde det var mer krem på gang, men..ble liksom veldig tomt, veldig fort på de første girene,men ellers en nydelig bil.

Men, Far vil ha en 1,8 T, ....(Eller en H2....) Krefter er for macho menn :D :D :D

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 years later...
såg denne på audisenteret på Forus/Stavanger måtte bare ta noen bilder, men den var sinnsykt tøff i virkeligheten, synd bildene ikke viser det helt da :) men jeg tror ikke den er til salgs da!!

ja eg ska lære meg og holda kameraet I RO når eg tar bildet, det kommer det kommer, men det tar bare litt tid :D

Audi-sline 017.jpg

Audi-sline 002.jpg

Audi-sline 016.jpg

Audi-sline 015.jpg

Audi-sline 017.jpg

Audi-sline 008.jpg

Audi-sline 007.jpg

Audi-sline 005.jpg

Audi-sline 004.jpg

Audi-sline 003.jpg

hei ser du har fått et fint bilde av bilen min gitt hehe ;)

Audi a4 b6 1,8t quattro 2003

Mercedes clk 200 komp 2002

Ford granada 2,0 1986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den ser lik ut den men noen forandringer ;) prøver og få taki de bildene men di er jo borte fra tråden:( noen som veit el kan få taki di bildene

sån er bilen nå:) men skal gjøre noe med den ;)

front fangeren røyk i vinter angry2

men skal sote ruter og nye sommer felger;) ( vinter felger de som sitter på der)

og litt annet snacks ;)

n897525371_4580803_9763.jpg

Audi a4 b6 1,8t quattro 2003

Mercedes clk 200 komp 2002

Ford granada 2,0 1986

Lenke til kommentar
Del på andre sider