Neon Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by villejan Det kan godt være, for den står ikke i garasjen nå lengre, og jeg har ikke snakket med han på en stund. Nå står det en strøken S2 stasjonsvogn på plassen hans. Denne er også temmelig fin. Hvor stod evnt. denne til salgs da? Her er den: stod på en privatperson sist jeg så den da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Et par til som ikke er så værst. B6 A4 Avant'en blir min neste bil....;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Azzido-325i morro... jeg knipsa samme røde s-linen i starten av oktober på en audi sjappe i nærheten av bavaria i stavanger... er ikke kjent, men husker bare at det var i nærheten av bavaria... genial sjappe for bmw fans =) legger ved bildene... grise pen bil =) mine bilder er tatt i dagslys da... ser den bedre da... detaljer osv... Jo, på bavaria har de vel hatt inne det meste og beste fra BMW, her forleden var det faktisk parkerte 3 (E46) M3er utenfor... Men var utrolig nice den sølv oettinger avanten!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Dette er en bil jeg må overtale pappa til å bytte ut Passaten med. FY FAEN for en lekker bil!! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 En til.... med herlige felger... BBS LM... yummy Cab.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 kjørte forbi denne sølgrå som ble solgt i bergen... Nå er det kommet vinterdekk på den, og jeg tror jeg aldri har sett en så lav A4... snakk om plog. Dette må være den fineste a4 jeg noensinne har sett. Og til deg "Kasp" grattis med ny bil! PS! den trenger virkelig en vask... den ser ikke ut bak!!! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Her var det mange fine Audi`er må jeg si yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Originally posted by villejan Bilde til: Skjønner ikke at naboen din tør la dekk stå så fritt tilgjengelige som det der, hadde jeg bodd i nærheten hadde garasjen vært ribbet for dekk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Nå har jo alle naboene like masse dekk der nede da... Jeg er vel den eneste som ikke har annet enn vaske og poler middelene mine der nede. For å komme inn i garasjen må du ha egen trykker, og uten den kommer man ikke inn. så det er kun folk som bor der som har tilgang! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by Jonte Hva ligger prisen på disse på? Og får man dem i TDi? A4 SLine Avant 1,8T koster (alt etter ekstra utstyr) 450 K +++++ "min" utgave fikk jeg ned i ny pris på 398K med S line og hele opplegget, men med Polo'n i innbytte..Men det er jo forholdsvis mye penger, men en fantastisk deilig bil også! Fikk låne en 1,9 TDI hos dem (Gumpens Auto) for å teste, og kose litt..en deilig bil, men litt for lite guffe i den, trodde det var mer krem på gang, men..ble liksom veldig tomt, veldig fort på de første girene,men ellers en nydelig bil. Men, Far vil ha en 1,8 T, ....(Eller en H2....) Krefter er for macho menn :D :D :D Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superalex Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 såg denne på audisenteret på Forus/Stavanger måtte bare ta noen bilder, men den var sinnsykt tøff i virkeligheten, synd bildene ikke viser det helt da :) men jeg tror ikke den er til salgs da!! ja eg ska lære meg og holda kameraet I RO når eg tar bildet, det kommer det kommer, men det tar bare litt tid :D hei ser du har fått et fint bilde av bilen min gitt hehe ;) Siter Audi a4 b6 1,8t quattro 2003 Mercedes clk 200 komp 2002 Ford granada 2,0 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 hehe gammelt tråd også :D morsomt :) hvordan ser bilen ut nå da? :) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbs Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 strøken! Siter Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser Goværsbilen Bmw 530 E12 1976 Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222 Skrota Bmw 520 88 12v Skrota Merce 190 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superalex Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 den ser lik ut den men noen forandringer ;) prøver og få taki de bildene men di er jo borte fra tråden:( noen som veit el kan få taki di bildene sån er bilen nå:) men skal gjøre noe med den ;) front fangeren røyk i vinter angry2 men skal sote ruter og nye sommer felger;) ( vinter felger de som sitter på der) og litt annet snacks ;) Siter Audi a4 b6 1,8t quattro 2003 Mercedes clk 200 komp 2002 Ford granada 2,0 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg