bing Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 det var to FINE biler! likte den røde litt bedre, mye med at det ruller så mange sølvgrå audier.. men syntes stv'n er finest :) Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 *sikle* Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Når det er snakk om nye A4, sjekk ut denne: Sort A4 1.8 T med komplett S4 look og fete felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AimPoint Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 var ikke den røde der tilsalgs for ei stund sia? Siter Audi A4 1,8tq __________________________ x - Audi A4 1,8Turbo Avant x - Golf Mk1 1,8GTI x - Austin Mini 1275 GT Clubman x - Morris Mini 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 utrolig gjennomført nice!! Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Hva ligger prisen på disse på? Og får man dem i TDi? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Desember 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Originally posted by Jonte Hva ligger prisen på disse på? Og får man dem i TDi? Den som er avbildet oppfor koster 430k -> 450k (husker ikke helt) men den er en 1.8T da! (hvertfall prisen for ca 1 mnd siden) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neon Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Originally posted by villejan Naboen min har fått importert en A4 fra tyskland... Komplett oettinger styling, 18" BBS felger?, skinn, og en liten speil toning på rutene... var ikke den tilsalgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by Jonte Hva ligger prisen på disse på? Og får man dem i TDi? Du får dem i Tdi, 1.9 hvertfall... er ikke sikker på om du får S line til 2.5 tdi.... Kamerat av meg har en A4 avant orginal S-line, 1.8T dog :/ Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by bjaa Du får dem i Tdi, 1.9 hvertfall... er ikke sikker på om du får S line til 2.5 tdi.... Kamerat av meg har en A4 avant orginal S-line, 1.8T dog :/ har sett en 2001 modell a4 sedan S-line med 1.9 tdi hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Det kan godt være, for den står ikke i garasjen nå lengre, og jeg har ikke snakket med han på en stund. Nå står det en strøken S2 stasjonsvogn på plassen hans. Denne er også temmelig fin. Hvor stod evnt. denne til salgs da? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 ville ikke sagt nei takk til denne heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Er ikke det derre oettinger fronten det også da? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 morro... jeg knipsa samme røde s-linen i starten av oktober på en audi sjappe i nærheten av bavaria i stavanger... er ikke kjent, men husker bare at det var i nærheten av bavaria... genial sjappe for bmw fans =) legger ved bildene... grise pen bil =) mine bilder er tatt i dagslys da... ser den bedre da... detaljer osv... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Åh fy faen så fet!! Helt utrolig rå! :D *sikle* Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg