Gå til innhold

Er Sony noe bra på spillere?

Ranger emnet

ninja5000

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere bare hatt Pioneer-spillere i bilen, og har vært jævlig fornøyd med det. Eller, hadde en JVC også nå nylig, og kan ikke si jeg likte den like godt.

Problemet er at jeg nå trenger 3 linjeutganger bak, for å slippe masse kødd som beskrevet i denne tråden, og vurderer derfor denne spilleren:

http://bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1806

fordi det ikke blir det store utlegget hvis jeg får solgt den jeg kjøpte i sist uke til en grei pris.

Hvordan er Sony i forhold til Pioneer (er klar over at hverken Sonyen eller min nåværende Pioneer er i high-end skiktet akkurat, men jeg har ikke bruk for noe mer enn det :)) på lyden?

Noen meninger her?

1991 Saab 900i 16v 2l

Død: 1985 Volvo 240GL

Død: 1987 Opel Kadett GL

Død: 1982 VW Golf

http://www.myspace.com/harien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe lol ... alle har værr sin mening, kanskje dere endre mening viss dere tester de forskjellige merke som fins på merke, men det krever selvfølgelig et bra hørsel og hører lyden som de forskjellige merker kan tilby .... sony er "ok" te spilling av lyd, ikke bra te den dypebassen og best te radio .... alpine er no billig piss der ofte holder en sommer eller litt lengre viss man kjøpe de dyrere modeller ..... pioner er best te lyd og bass. på grunn av dens muligheter te å "endre" på lyden og kopling muligheter te eksempel cd-skifter, AUX og ipod'en... kan være enig i at alpine/sony/blaupunkt++++ har noen flotte design, men det får meg ikke te å kjøpe det. jeg går for kvalitet..... viss det er bra lyd du er ute etter hold deg te pioner uansett hva folk sier ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kjøper du alpinen jeg satt ut link til deg, langt bedre kvalitet, og den har også 3 linjeutganger

Helt enig!

Uansett hvor "bra" den Pioneeren er, har den garantert ikke noe bedre lydkvalitet enn Alpinen.

Det som betyr noe er hva man trenger av funksjoner o.l.

Ja, Sony suger på spillere. Kanskje med unntak av en av de nyere toppmodellene.

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider