ninja5000 Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Jeg har tidligere bare hatt Pioneer-spillere i bilen, og har vært jævlig fornøyd med det. Eller, hadde en JVC også nå nylig, og kan ikke si jeg likte den like godt. Problemet er at jeg nå trenger 3 linjeutganger bak, for å slippe masse kødd som beskrevet i denne tråden, og vurderer derfor denne spilleren: http://bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1806 fordi det ikke blir det store utlegget hvis jeg får solgt den jeg kjøpte i sist uke til en grei pris. Hvordan er Sony i forhold til Pioneer (er klar over at hverken Sonyen eller min nåværende Pioneer er i high-end skiktet akkurat, men jeg har ikke bruk for noe mer enn det :)) på lyden? Noen meninger her? Siter 1991 Saab 900i 16v 2l Død: 1985 Volvo 240GL Død: 1987 Opel Kadett GL Død: 1982 VW Golf http://www.myspace.com/harien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Sony kan man vel beskrive som ræva på lyden iforhold til pioneer og evt. alpine. her er en billig alpine spiller med 3 utganger, jeg ville nok godt for den istand får sony: http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?iid=113432&zanpid=4178628C1907432735 Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Pioneer P6900IB!!! jeg har en slik nå:) mye bedre enn den alpine spilleren! Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XaReX Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Jeg har den Sony spilleren, er ikke dårlig den ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mYgg3n Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 hehe lol ... alle har værr sin mening, kanskje dere endre mening viss dere tester de forskjellige merke som fins på merke, men det krever selvfølgelig et bra hørsel og hører lyden som de forskjellige merker kan tilby .... sony er "ok" te spilling av lyd, ikke bra te den dypebassen og best te radio .... alpine er no billig piss der ofte holder en sommer eller litt lengre viss man kjøpe de dyrere modeller ..... pioner er best te lyd og bass. på grunn av dens muligheter te å "endre" på lyden og kopling muligheter te eksempel cd-skifter, AUX og ipod'en... kan være enig i at alpine/sony/blaupunkt++++ har noen flotte design, men det får meg ikke te å kjøpe det. jeg går for kvalitet..... viss det er bra lyd du er ute etter hold deg te pioner uansett hva folk sier ...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supahman Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Har nettop kjøpt meg en Sony spiller selv.. Sony CDX GT710. Synst det er en glimrende spiller med god lyd, kult utseende, gode tilkoblingsmuligheter og mange innstillinger. Har vertfall ikke noe negativt å si om Sony foreløbig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 "alpine er no billig piss der ofte holder en sommer eller litt lengre viss man kjøpe de dyrere modeller" Latterligeste jeg har hørt på lenge. Alpine er noe av det beste på markedet uten tvil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Pioneer P6900IB!!! jeg har en slik nå:) mye bedre enn den alpine spilleren! den pioneer spilleren er nok langt bedre en den billige alpine spilleren, men prisen går jo også derretter Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Kommer aldri mere til å kjøpe meg en Sony spiller, det er noe forbanna dritt! Jeg holder meg til Pioneer og Alpine. :) Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninja5000 Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Selvfølgelig. Det er jo den (Pioneer'en) jeg har mest lyst på. Den virker digg. Men lommeboka peker for øyeblikket mer mot en av de rimelige Sony'ene :( Siter 1991 Saab 900i 16v 2l Død: 1985 Volvo 240GL Død: 1987 Opel Kadett GL Død: 1982 VW Golf http://www.myspace.com/harien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 da kjøper du alpinen jeg satt ut link til deg, langt bedre kvalitet, og den har også 3 linjeutganger Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 da kjøper du alpinen jeg satt ut link til deg, langt bedre kvalitet, og den har også 3 linjeutganger Helt enig! Uansett hvor "bra" den Pioneeren er, har den garantert ikke noe bedre lydkvalitet enn Alpinen. Det som betyr noe er hva man trenger av funksjoner o.l. Ja, Sony suger på spillere. Kanskje med unntak av en av de nyere toppmodellene. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Nå er ikke jeg sikker, men så litt på alpine vs pioneer, og som jeg kan huske så kom ofte alpine 2V linjeutgange, mens pioneer var på 4V. tror dette var på ca 3000,- klassen Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Jeg har Sony spiller,å angrer som faan på at jeg kjøpte den..Ikke nok med at det er dårlig lyd,men den eter cd'er som faan. Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 ødelegger den cd'er? Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg