ole lukkøye Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 kompis av meg som har sony spiller også, tror han ga 2500 for den jeg.. iallefall, ikke fornøyd, dårlig lyd, og den hakker som f, hvis man kommer i en liten dump. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 det er verdt prisforskjellen opp til pioneer 6900ib:) MEGET bra spiller!:) lett å lære seg å justere osv:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 det er verdt prisforskjellen opp til pioneer 6900ib:) MEGET bra spiller!:) lett å lære seg å justere osv:) Og hva er så bra med denne? For 500 mer får du Alpine 9853 eller 9855 for 700 mer (?) og disse har et hav av muligheter iforhold. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 ødelegger den cd'er? Den lager hakk i cd'ene etter en stund..Leser dårlig gjør den også. Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Hadde en ganske dyr sony spiller for noen år siden, byttet den ut med en billigere pioneer spiller. Var som natt og dag! ALDRI MER SONY.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Hehe.. Joda, Alpine er dritbra på lyd, og forsterkerdelen i spillerne.. Men jeg for min del kan ikke fordra designet på den. Jeg har en sony spiller, som jeg er kjempefornøyd med. Den kostet 5500ny, men kjøpte den på kampanje for 2500.. Kjemoefin lyd, og bra design. Har hatt kenwood, pioneer, clarion, og en annen sony før.. Så har prøvd ut litt.. Meeen,man kan jo alltids krangle.. ;) Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg