Eirik** Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Jeg har en bil men et gammelt annlegg. Det bestar av en spiller(med kasset) og to relativt dårlige høytalere forran. Jeg har tenkt til å kjøpe ny spiller og noen høytalere til å ha i en hatteylle (jeg har ikke hatteylle med det går vel ann å lage??) Prøblemet nå er at når jeg skrur lyden høyt blir den "ødelagt", den blir skurrete. Er dette høytalerne som er dårlige eller noe annet? Og når jeg da evt. skal da ha noen høytalere i hetteyllen. Blir ikke det litt dårlig hvis jeg har gode høytaler der og noe veldig dårlige forran? Det beste er vel å bytte ut de to forran også(??) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Høyttalere forran bør helt klart prioriteres, det er tross alt der du sitter når du kjører.... En separat forsterker er også en stor fordel, det er få spillere som yter mer en 4x10watt rms ;) Grunnen til at det låter dårlig nå, er sikkert en kombinasjon av dårlige høyttalere, og gammel spiller med lite effekt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 høres ut som høytalerene belastes for mer enn de klarer. jeg ville ha kjøpt et skikkelig frontsett, og til nød noen gode 6*9. du skal vell ikke sitte bak?=P Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg