Gå til innhold

2 døde - Gumball avlyst

Ranger emnet

momo

Anbefalte innlegg

Mulig dette er gammelt nytt? men jeg fant ikke noe av det på forumet..

jetsetnesrekaeu7.jpg

A white Porsche crashed in Macedonia, near the city of Struga close to the Albanian border.

Update: Locals got injured in the crash, we hope they are ok.

Update 2: Driver of the Volkswagen Golf died on the way to the hospital, his wife is at the intensive care in critical condition, with broken ribs and fluid in her lungs. 24 hours after the incident still no statement from Gumball 3000.

Update 3: Margarita, passenger of the Golf and wife of Vladimir, died in the hospital today, 10 minutes before her husbands funeral. We are very sad that she passed away from the severe injuries she suffered from the crash two days ago.

pressemelding fra Maximillian Cooper

Issued by Maximillion Cooper on behalf of The Gumball 3000 Rally - 21.30 / 03 May 2007

Following our earlier release reporting yesterday's accident - As a sign of respect we have decided that this year's Gumball 3000 Rally will not travel any further and will end in Bratislava this evening, May 3rd 2007.

As the organisers of the rally we feel that it should be stopped as a mark of respect to Vladimir Cepulyoski who died today after an accident involving one the participating drivers.

We are very saddened by what has happened and feel that it would be wrong to continue. On behalf of Gumball 3000, we once again extend our deepest sympathies to his family and we are doing everything we can for them.

This is the first time anything like this has happened in 9 years of travelling through over 40 countries with 1000's of drivers and it is with deep regret that I make this announcement.

Maximillion Cooper

Founder & CEO

The Gumball 3000 Group

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jauda, og det var slutten på gumball for alltid antar jeg. Er jo et tøft konsept, men det er og fullstendig idiotisk. De har ikke hatt noen dødsulykker før eller?

Har vell faktisk vært mangen dødsulykker, og selv om jeg liker ideen med gumball så er det jo helt idiotisk som nevnt..

Får holde seg til videospill disse kara;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jauda, og det var slutten på gumball for alltid antar jeg. Er jo et tøft konsept, men det er og fullstendig idiotisk. De har ikke hatt noen dødsulykker før eller?

This is the first time anything like this has happened in 9 years of travelling through over 40 countries with 1000's of drivers and it is with deep regret that I make this announcement.

Men antar det er første gang sivile har dødd. Sjafører/passasjerer som er med i løpet, har omkommet før.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell noe rike arabere eller noe, de driter vil i alt annet en sitt eget navn og rykte.. Tragisk oppførsel

Rike ja, men dem er Britter.

Dårlig oppførsel på de ja. De får vel en straff ifra Gumball og Maximillion, og må vel sikkert også betale en oppreisning til de pårørende, håper jeg.

Nå ville vell jeg godt litt lengre enn å kalle det dårlig oppførsel. Straff får dem nok sikker, men jeg håper de på at det er politiet som står for den.

http://www.pistonheads.co.uk/news/default.asp?storyId=16226

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Rally Argentina ble en tilskuer påkjørt og drept av en deltakerbil. I Gumball ble to trafikanter påkjørt og drept.

Man skulle tro at Gumball er de uansvarlige. Faktum er imimdlertid at Gumball ble avbrutt, mens Rally Argentina gikk videre.

Det er faktisk et veldig godt poeng.

Men synes likevel at Gumball er galskap. Håper egentlig det ikke blir fler gumball, litt lei stinnrike folk som freser rundt uten hensyn til noe som helst..

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider