Gå til innhold

Ford sierra 2.0is

Ranger emnet


Putin_J

Anbefalte innlegg

17'' sa dere :P hehe har det allerede prøvd på bilen og passet rett på ....

i242504564_97559_6.jpg

i242015518_31550_6.jpg

 

Har kun prøvd de på :)

Men passet ganske perfekt :) ;)

Det ble ganske trangt mellom skjermen da jeg tokk bilen ned.. men vis jeg skal ha 17'' med senkesett så må jeg neste ha noen mindre felger. Fordi de vil krasje inn i skjermene :S

Skal ta noen bilder av min sierra inne bilen da jeg har hørt på en har på forume å ta av front setene og teppe hehe :) Der fant jeg veldig lite rust men nok til å sveise :P hehe

 

Bilder kommer :)

 

hei du! de passer perfekt helt til du har sluppet bilen ned fra jekken og kjørt en tur sånn at demperne har blitt presset sammen igjen, da får du sikkert samme problem som meg alacocaina vær forsiktig så du ikke ødelegger dekkene! jeg har allerede flerret opp mine etter en halv times kjøretur :shake må få gjort noe med det kiddie

 

men lykke til med prosjektet ditt, bra bil ;)

fsc.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei folkens da har jeg tat noen bilder og har faktisk begint med å ta rust under mattene :)

Her er noen bilder :)

i277852104_19357_6.jpg

Den bilde her ble tat med en telefon. men de neste er med digital kamera :)

i277962831_21910_6.jpg

Dette er før jeg begint :(

i277962910_75451_6.jpg

Etter :) men ikke ferdig enda :) hehe

Heldig vis så går dette ikke gjennom til girkassa :D ganske heldig med det.

i277962877_68558_6.jpg

Samme er det litt på andre sia. Men det skal bort :)

i277962943_49258_6.jpg

fant også litt mer rust under den silikon dritt på siene , der er det litt vansklig å ta så jeg skal prøve sandblåser :) Tror dere folkens det går å få bort rust der med sandblåser ? Eller noen andre tips ? er ganske trangt å komme der :S

I Love It When a Plan Comes Together!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du! de passer perfekt helt til du har sluppet bilen ned fra jekken og kjørt en tur sånn at demperne har blitt presset sammen igjen, da får du sikkert samme problem som meg alacocaina vær forsiktig så du ikke ødelegger dekkene! jeg har allerede flerret opp mine etter en halv times kjøretur :shake må få gjort noe med det kiddie

 

men lykke til med prosjektet ditt, bra bil ;)

 

 

Hei du :)

Trur egentlig ikke att jeg skal bruke de felgene , de er ganke mye kant kjørt og er ikke pent å se på :S men jeg skal nokk kjøpe meg noen cossy felger eller RS :) Men først skal jeg fikse bilen så jeg får den til å se virkelig rust frit :) 99,9 % :P

I Love It When a Plan Comes Together!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten er det noen som har tips på hvordan jeg kan ta bort de asfalt mattene eller hva de het :P ?

 

jess! for guds skyld IKKE gå løs på dem uten varmepistol! det gjorde jeg! etter 2 timer orka jeg ikke mer så jeg henta varmepistol og ble ferdig på 30 min!

 

varmepistol + en svær metalskrape = :win

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du lakkere selv eller leverer du den inn? jeg er ikke sikker selv, jeg leverer inn panser og vinga mi tror jeg for det er litt omfattende, resten tror jeg at jeg bare flekker :S hva tror du?

 

Jeg trur kansje en kammerat som jobber på lakeringsverksted skal lakere bilen :) Men det blir ikke samme fargen da skal ha mørke blå med svart panser :) Blir ganske tøft tenker jeg :)

Vis du skal lakere bare noen plasser så kommer det til å bli ganske synlig kommer til å se noen flekker av lakken.. Men det er sefølgelig dyrt å lakkere helle bilen . men kan du lakkere eller noen av dine kammerater så blir det seff billig ;)

I Love It When a Plan Comes Together!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens :)

Der som jeg jobber på Meca så har skjekket pris på en panser (kort version) :) og den komm på 998,- kr :) haha billig gitt skal bestile imorgen .. Så skal en kamerat av meg komme i løpet av uken her og hjelpe meg med å skifte toppen ,pakninger :) da blir det liv i bilen igjen :P :D

Handleliste til imorgen :)

 

- Sandblåser pistol

- Sandblåser sand

- Bestile panser(kort)

- Tennledninger.

- Kanaler (så har jeg de ligene om jeg skal bytte de :)

Pris på dette tilsammen er ca 1000kr uten panser ,kanaler må bestile dette først :)

og kansje noe mer om jeg kommer på hehe :)

I Love It When a Plan Comes Together!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår