Putin_J Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Fant noen bilder på nette og fikk lyst å gjøre det samme .. Lyddempings matter :) Kjekt å ha når du har bra anlegg i bilen ;) Siter I Love It When a Plan Comes Together! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powered By Ford Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Akkurat som og rope etter rust Siter Taunus Coupe 72' (Prosjekt) Ford Taunus GXL 73' Ford 17m 70' Ford Mondeo Stv. Ghia 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Putin_J Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 hehe :) ;) Siter I Love It When a Plan Comes Together! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 hei Putin. Hvilken lakk bruker du til motorrom? eller er det kun sandblåsing? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Putin_J Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Hei jeg har bare sandblåst deler . men skal lakere tenker med lakk som tåler 360 varme grader :) Det blir mye trygere en den vanlig lakk. Blir ikke noe spec glad når lakken beginer å flasse :S hehe Siter I Love It When a Plan Comes Together! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Putin_J Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 En liten uppgradering idag også :) Idag har det reignet hele dag derfor fikk jeg ikke gjørt så mye men litt pussing, sparkling og tetting var det :) hehe Var på jobb idag og fikk kjøpt Slipepapir P100 25.STK , gummispackel og noen sparkel spader :) Her er det noen bilder etter sparkling :) Har også fått pussa min front fanger :) Så nå er den klar til lakeringen :) Skjønner ikke hvorfor har Ford lagd så mange hull i motorromet :S tetta de med leteste måtte jeg fant hehe :) Måtte også ta en bilde av min nydelig servo pumpe. :) Imorgen blir det vel mer pussing. Siter I Love It When a Plan Comes Together! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Fin bil=) ypperlig til turbo bygging, da blir det andre boller :p stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Putin_J Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Da har jeg vært på jobb idag tenkte jeg på åssen farge jeg skal ha på bilen og jeg fant den feteste fargen :)Har kjøpt 2 bokser får å se hvordan den er :) Har alerede lakkert noen deler i samme fargen som bilen skal vare :) Skal også lakkere topp deksel :) Dette er Acryl :) Også har jeg fått resten av indørs utt :) så nå må jeg bare huske hvor alt skal vare :P hehe Foresten har bestemt meg å lakkere alt inne dørs SVART :) Siter I Love It When a Plan Comes Together! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Putin_J Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Fin bil=) ypperlig til turbo bygging, da blir det andre boller :p stå på! Takk får det :) Siter I Love It When a Plan Comes Together! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Da har jeg vært på jobb idag tenkte jeg på åssen farge jeg skal ha på bilen og jeg fant den feteste fargen :)Har kjøpt 2 bokser får å se hvordan den er :) Har alerede lakkert noen deler i samme fargen som bilen skal vare :) Skal også lakkere topp deksel :) Dette er Acryl :) Også har jeg fått resten av indørs utt :) så nå må jeg bare huske hvor alt skal vare :P hehe Foresten har bestemt meg å lakkere alt inne dørs SVART :) RÅ fin blå farge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Putin_J Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 RÅ fin blå farge :) Takk får det :) Får håpe den kler bilen og svart panser :) Siter I Love It When a Plan Comes Together! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Putin_J Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Hei alle sammen en litten uppgradering idag også da :) Idag har jeg vært på høggern og kjøpt en el.vifte til bilen , Grill og nederste delen av grilen :) måtte utt med 300 kr idag også :) Noen bilder av min lakkeringa av noen motor deler også da :) Som dere ser på bilde så har jeg lakkert toppdeksel også har jeg fjerna bort plug ledningene festene :) Så den ble mye finere :happyhappy: Siter I Love It When a Plan Comes Together! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Bra prosjekt du har der, men hvordan sparkel er det du bruker? Stå på!!:) Siter 1986 Audi 100cc, 2.2 1986 Toyota Starlet (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Putin_J Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Bra prosjekt du har der, men hvordan sparkel er det du bruker? Stå på!!:) Takk får det :) Får håpe å bli ferdig med projekte til sommern. Bruker glassfiber sparkel den er grønn farge og blir javlig hard hehe :).. Ble kjøpt på Europris hehe 170,- kr eller noe sånt... Siter I Love It When a Plan Comes Together! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Takk får det :) Får håpe den kler bilen og svart panser :) Det tror jeg den gjør! å de motor detaljene :O fy søren sjukt fin blå farge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg