solrud Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Da har jeg endelig fått min nye bil i havn.. Denne gangen ble det en 00 Audi TT 1,8T Quattro :) Farge er sølv og km er 111000.. Får vel nesten prøve og legge uten noen bilder etterhvert når jeg finner ledningen til kameraet.. Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Gratulerer med sjefskjerre:) Noen planer for den da? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Da har jeg endelig fått min nye bil i havn.. Denne gangen ble det en 00 Audi TT 1,8T Quattro :) Farge er sølv og km er 111000.. Får vel nesten prøve og legge uten noen bilder etterhvert når jeg finner ledningen til kameraet.. Hva er planen for bilen? Hilsen Ole. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Gratulerer med sjefskjerre:) Noen planer for den da?[/quote Blir nok først det vanlige, litt større felger, senk.. Av felger så blir det nok 19", har prøvd 20" som hadde liggende i går, 225-30-20, men tror det blir litt drøyt i og med at skal være en hverdagsbil.. Senk, så blir det nok coilovers.. justerbart senk tenker jeg.. Mulig noen blitzere i alle lamper bare for moro skyld.. :P Ellers så dukker alltid opp noe.. Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Hva er planen for bilen?Hilsen Ole. blir nå felger og senk i første omgang.. kan ikke rulle på org audi 17 i evig og alltid:P Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Hehe nei det er helt uaktuelt, du for høre med Eirik, han har noen gode kontakter på TT parts:) Hils han fra Ole./ OWP-Tuning KJører selv på Vmaxx, regner med det er det du skal ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Hehe nei det er helt uaktuelt, du for høre med Eirik, han har noen gode kontakter på TT parts:) Hils han fra Ole./ OWP-TuningKJører selv på Vmaxx, regner med det er det du skal ha? Eirik? Eye Candy Eirik du tenker på? ja, tror det, eller så får vu se hva finner på lageret.. hehe Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Eirik? Eye Candy Eirik du tenker på? ja, tror det, eller så får vu se hva finner på lageret.. hehe Riktig Eirik. skal du ikke ha singelframe front på biln din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Riktig Eirik. skal du ikke ha singelframe front på biln din? var oppe hos han her en dag og snakket med han.. så vi år se hva vi fikser.. ja, kanskje.. hehe, ikke tenkt så mye på det, først er det felger på agendaen Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg