suggen Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Driver på med lekebilprosjektet, og lurer på hva slags bakaksel som passer på kadett B? Er jo bladfjærer bak der (foran også, for de som lurte...) Legger ut bilder snart, maler den hvit inni, knall orange utenpå med svart panser, så her blir det rallystuk tvers igjennom:D Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 seinere kadett b fikk vanlige spiralfjæring bak. men det var bladfærer foran på alle! (eller var det omvendt?) kan jo prøve å få tak i en kadett c 1600 aksel. ikke lett å få tak i for tia, men om du får tak i en kad c 1200 aksel så får du i allefall sett om festene stemmer overens. men det er altså sprialfjærer på denne! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by cfn seinere kadett b fikk vanlige spiralfjæring bak. men det var bladfærer foran på alle! Bladfjærer bak fram til slutten av -67. Deretter spiralfjærer bak. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Oktober 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Originally posted by fluid Bladfjærer bak fram til slutten av -67. Deretter spiralfjærer bak. Jeg har en 69 modell, og bladfjærer bak... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by suggen Jeg har en 69 modell, og bladfjærer bak... Det samme har jeg også. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Jeg har -69 mod. og den har spiralfjærer bak,men det er stasjonsvogn. Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 selv hadde jeg en 69 model 11 kadet b med spiral bak og en enkel eller var det to blafjærer forand på tværs veit at 19kb har en fjær mere forand i alle fall.;) mener jeg har hør at man kan bruka ascona a bakaksel, trur dette er letere og få tak i og så lager du fjærbein bakk og 4link bakaksel da har du det beste, eller hva???? dette skal jeg på min ascona Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg