XaReX Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Tenkte mye på å kanskje kjøpe meg ny dynamo, nytt batteri, mega tykke strømkabler etc, for å drive det anlegget jeg skal kjøpe meg. 2X Pioneer 3004slp dynaBel BF 7501 dynaBel BF 0804 JBL Decade Frotsett Men så pratet jeg med en "proff" bilstereo fyr (vant NM i bilstereo for noen år siden) Som sa ang, strøm og jording, så holder den dyreste kabelpakken på biltema i massevis. Så pratet jeg med han ang ny dynamo og batteri etc. Så sa han at det ikke var nødvendig, at det som var orginalt holder. Men han anbefalte meg denne løsningen. "Kjøp deg et lite 12V gressklipper batteri, som du har bak i bagasjerommet som har forbindelse med batteriet i motorrommet foran, koble den videre til en kondensator på 1farad, så via en sikkring? og så til forsterker, så har du strøm i massevis" (seff koble til jording også) Noen som har prøvd denne løsningen? batteriforslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpioman Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Han hørtes ikke mye "proff" ut spør du meg.... Hadde det vært meg ville jeg koblet opp utstyret først med ordentlige kabler å prøvd...om det dimmer i lysa å viser tegn til spenningsfall kan du vurdere å oppgradere batteri og dynamo. å da mener jeg bilstereobatteri å ikke noe "gressklipperbatteri" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg