Gå til innhold

Joachim's bilder (update: 22. juni 2008) Powerdrift

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Synes bildene dine hadde en gjennomgående god kvalitet og skarphet, noen var ikke like skarpe men det er bare å sette fingern på noe. Ellers så synes jeg bildene var litt kjedelig egentlig, veldig plain vinkler osv, hadde vært morsomt å se deg ta noen i mer spennende vinkler osv..men det er jo ikke like lett i en utstillings hall ;)

Mitt favoritt bilde var den oransje cosworthen, det digga jeg utrolig mye :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for veldig fin tilbakemelding! Er 110% enig med deg i det med skarphet og kjedelige vinkler. Dette er de første bildene jeg tok med et DSLR kamera, så ligger nok noe i det at jeg hadde veeldig liten erfaring med slike kameraer den gang.

Ifra Japsetreffet 30. April i år:

Endte vel opp med å bruke noe for lang lukkertid av det jeg behersker å panorere med. Skal prøve å få til enda bedre banebilder på neste treff jeg drar på!

IMG_5085.jpg

IMG_5016.jpg

IMG_5029.jpg

IMG_5242.jpg

IMG_5297.jpg

IMG_5279.jpg

IMG_5330.jpg

-

Joachim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Gatebil Ruskogen 130707

Her prøvde jeg å utnytte vidvinkel-synet i speilet på bilen vår:

IMG_2965---2.jpg

Et par biler på hotellet vi var på:

IMG_4597.jpg

IMG_4599.jpg

IMG_4602.jpg

IMG_4606.jpg

IMG_4604.jpg

-Denne bilen blei krasjet i løpet av natten. Glemte å ta bilde etter skadene.

Nyeste Audi TT'n

IMG_4610.jpg

IMG_4626.jpg

IMG_4611.jpg

IMG_4622.jpg

Kommer flere bilder ifra banen og depoet etterhvert :)

Tar mer enn gjerne imot tips & triks/konstruktiv kritikk eller kommentarer generelt:)

-

Joachim

Lenke til kommentar
Del på andre sider