Gå til innhold

Noen her som driver med sykkelsport? (pedal)

Ranger emnet


Håkon A

Anbefalte innlegg

Anbefaler deg å snakke med folk på et sykkelforum :P

Selv om forumet http://www.utfor.com er for utforsykkel, så er det en del folk fra elitesykling der inne og de har jo peil på mer enn utfor... Jeg vet mange som driver med agentur, m.m. henger der inne også.. Så de kan vel gi en pekepinn og kanskje anbefalinger.

 

Det fins sikkert også racersykkelforums, men jeg driver jo med utfor/freeride, så det er ikke så intr for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du skal klage på noe, så er det alltid en fordel å skrive i klartekst, så man kan forstå problemet ditt.

 

Skal alle være så seriøs? Bare tenker på at om du noooengang har kjørt bil så vet du at det ikke finnes noe mer irriterende enn syklister!

 

Kjenner folk som sykler for sportens skyld, og det er helt greit for de vet at de er en gjeng med rævhål! Hehe!

 

Ingenting vondt ment, bare spøker og kverulerer litt!:)

Biler:

 

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått til noen som har skikkelig peiling på sykkel og da prater jeg ikke på en vanlig G-sport.

Stor forskjell på racersykler, og ikke minst viktig å få en sykkel som passer til deg...

 

Jeg har sjøl en Merida til 10 lapper som er mer enn bra nok som treningssykkel.

 

Trek er jo et av de beste merkene på markedet vi jeg påstå...

 

Hvis du har tenkt å sykle noen konkurranser så er det viktig at du følger reglene med vekt osv. Derfor er det viktig at du går til noen som har peiling...

 

http://www.syklingensverden.com tror jeg det var, her er det et bruktmarked med mange bra sykler. Her kan du ofte få en sykkel med nypris på mange mange tusen til kanskje 10-15 lapper. Og da har du en sykkel som er mer enn bra nok.

 

Lykke til.

 

Ingenting er som å sykle fort på racer. Drømmen er å knuse 100 km/t-grensa. Har 85 km/t men nå er det sesong for nye forsøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha hel-racer eller hybrid? Vis du skal ha bare racer, uten noen form for demper, og som har syltynne dekk, ville jeg gått for en Merida! Kanskje en Trek også. Men skal du ha mountian bike, da bygger du sykkelen selv! Dette gjorde jeg, og jeg tjente bra på det!

Nissan 200SX Pro serie bil.

1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Volvo_gutten

Jeg er en ivrig syklist, både i skauen og langs veien!

Rart at sykkelen min ennå er i stand, brukt den hver dag i 2 vintrer i 4-5 km, hver dag (bortsett fra et par dager :))

 

Er jo egentlig en skikkelig billigsykkel. 2000,- ga jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Håkon!:)

Sykkelsport er bra. jeg har en Racingsykkel (Ribble Cycles - Hand made med Karbon frame) og en Mountainsykkel (Cannondale v600)

I england har vi en fransk idrottsupermarked som heter Decathlon. De har en stor sortiment av sykkel som du kan kjope på nettet. Jeg har kjopt flere sykkel fra dem og prisene & kvalitetet er Topp. Kjopt en racingsykkel for min son, aluminium frame, shimano gears osv - £134 som er +/- kr1,600

 

du kan finner decathlon på decathlon.co.uk eller decathlon.com

 

Hope you can all understand me. Please don't hesitate to correct my mistakes. jeg er her for a laere.:race

F1John

L

Beklager for min dårlig norsk

jeg er her for å laere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår