Polosimen Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Noen som har litt tid til overs som har lyst til å sette på noe klistemerker som er kult eller bare litt småmodd? ikke noe sånnt cyberspacestarwarsandromedia bredding ;). Bare noe som "hadde" vært kult :) Her er iallefall noen bilder. http://s161.photobucket.com/albums/t226/Simen85/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 2 ting... 1.) Feil forum. Den skal være i underforumet "Mod my ride" 2.) DRIT fet bil :thumb :hailvw syns ikke den trenger no mere modding enn merker i vertfall. Men kan prøve å modde på no greier. No spess du vil\ikke vil ha? BTW: har ikke PC på hybelen så hvis jeg ikke får ordna no nå, så får jeg ikke ordna det før neste helg :(... Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 god fotograf! det skal du ha! Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Org: 1. Modd: 2. Modd: 3. Modd: BLUE STYLE Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 god fotograf! det skal du ha! En annen som har tatt bildene :) Takk skal du ha, men jeg tenkte litt mer på dekaler lissom, trenger ikke gjøre så mye med bilen. evt skifte farge å ta på noen taggs eller no :P et sånnt vw merke på panseret hadde vært tøfft å sett hvordan det hadde blitt. Skrått over fra panseret mot dekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 2 ting... 1.) Feil forum. Den skal være i underforumet "Mod my ride" 2.) DRIT fet bil :thumb :hailvw syns ikke den trenger no mere modding enn merker i vertfall. Men kan prøve å modde på no greier. No spess du vil\ikke vil ha? BTW: har ikke PC på hybelen så hvis jeg ikke får ordna no nå, så får jeg ikke ordna det før neste helg :(... Takk for kompliment ;) Det går bra, kan vente jeg. Men som sagt så vil jeg ikke ha noen sånn alt for mye plastikk modding >:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg