Gå til innhold

Aldri mer Sharif?

Ranger emnet

Hansy

Anbefalte innlegg

Dette er noe jeg synes flere nordmenn burde gjør - sette ned foten. Vi finner oss i alt for mye, eksempelvis norsk regelverk, skattepolitikk, dårlig kundeservice fra både privat og offentlig sektor osv.

Kult gjort

Saab 9-5 2.0T

[x]BMW 325i M-tech II '88 /// Delphin-metallic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lot dem også ligge uten å behandle dem over vinter'n ;)

"Ganske raskt begynte kromen inne i felgen å bli stygg, og etter endt bruk i fjor sommer var de ganske stygge, jeg spylte bare av de og la de i garasjen, tenkte jeg kunne polere de til våren igjen…"

Kanskje en ide å polere dem før man setter dem på, og vedlikeholde dem. Felgen blir møkkete på innsiden pga vann, dritt og møkk pluss bremsestøv legger deg som et belegg. Det at han bare spylte dem av uten å vaske av møkka før lagring så ber man om at felgene skal se jævlige ut da.

Jævla idiot spør du meg. Har aldri kjøpt noe hos Sharif og kommer aldri til det heller.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenn er verdensmestere i å klage på ting, men ikke faen om de gidder å gjøre noe med det. Ihvertfall ikke om de kan spare noen 100 lapper på ting å tang uansett service, man kan jo klage og syte i etter kant.

Liker man ikke fyr'n så ikke kjøp noe der, er ikke værre enn det. Det finnes flere steder som faktisk kan måle seg i pris og til tider er billigere, også har de god service, men da kan man jo ikke syte å klage til folk da.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, uansett om man vasker de eller ikke så skal ikke lakken flasse av. hadde et par hvite compomotive som sikkert var over 10 år gamle. Disse lå over 2 vintre i en kald og fuktig kjeller med uten vask. Etterpå ble de vasket med hard avfetting og lakken var like fin.. Samme gjelder med speedline felgene jeg har nå, nå bortsett fra at de blir vaska ofte. Som sagt gjelder kjøpsloven for sharif også og det betyr at felgene skal holde seg fine ved normalt bruk i minimum 2 år! (Regner vel egntlig med at felger kommer under 5 års regelen) Har sprayet felger med biltema felglakk som har tålt mye mer enn de i annonsen..

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge annonse.Dratt den helt i land og dekorert bilen med anti shariff.En ting,hvis shariff er så jævlig billig,hvordan kan han da tjene så mye penger(hvis han gjør det??)Jo,noe må det gå utover for han har nemlig ikke noe bedre innkjøpsavtaler enn andre dekkforhandlere.Ubalanserte felger,ubrukelig service,flere timer i kø,nettsiden ligger nede,dårlig kvalitet på varer og kjøpsloven gjelder tydeligvis ikke=kjøp på eget ansvar!!!

BMW 330 DAT 2003

Audi RS2 1995 Blå

Audi RS2 1994 Sort (Delebil)

BMW E36 Coupe prosjekt

X Nissan 200 SX S14a Sportline 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skjedde med mine ASA 18" felger. Der har chromekanten på en felgen flasset helt av, mens de andre har begynt de også. 3 sesongen de sitter på nå. Jeg ringte å klagde til Sharif og sa hvordan felgene var og at de bør vel strengt tatt tåle vanlig bilshampoo (noe de ikke gjorde fikk jeg høre), og fikk samme regla som han med annonsen; det faktum at de ikke tåler bilshampoo etc. Så jeg sa det her skal jeg gå videre med, men da fikk jeg høre at det var bare 1 års garanti. Er ikke Sharif personlig jeg er misfornøyd med, men produktene han selger. :(

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men da fikk jeg høre at det var bare 1 års garanti. Er ikke Sharif personlig jeg er misfornøyd med, men produktene han selger. :(

Her er noe folk burde få med seg.

Det er ikke Sharif sin skyld at varene han selger er dårlige, eller at de ikke tåler noen typer vask.

Han som også selger disse felgene kan ikke være helt "klar i topplokket" han heller, vasker man ikke ting før man lagrer de om vinteren er man temmelig dum.

Blir helt feil å gi Sharif noen skyld i dette.

§Raanecrewet§

§CrazyATV§

Derbi DFW 49ccm (ATV)

Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At felger ikke tåler bilshampo må da være det reneste sludder. Enhver felg utsettes for et ganske ugjestmildt klima under bilen og må minst tåle det selve billakken tåler. Bilshampo skal i tillegg være ekstra mild i forhold til f eks Zalo for ikke å tørke ut lakken.

Jeg tror heller at felgene til sherrifen er forkrommet på aller billigste måte uten tilstrekkelig grunnarbeid før selve kromlaget påføres. Dette er også et problem ved mange nyproduserte deler til veteranbiler.

Videre må vi skille mellom garanti og reklamasjonsrett. Det er nok riktig at det ikke er mer enn ett års garanti på disse felgene, men det skal være fem års reklamasjonsrett. Sharif er nok ikke unntatt disse bestemmelsene. Noe man alltid må huske på ved mangler er å klage uten ugrunnet opphold. Gjør man ikke det kan man tape sin rett til å få rettet opp avviket.

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lot dem også ligge uten å behandle dem over vinter'n ;)

"Ganske raskt begynte kromen inne i felgen å bli stygg, og etter endt bruk i fjor sommer var de ganske stygge, jeg spylte bare av de og la de i garasjen, tenkte jeg kunne polere de til våren igjen…"

Kanskje en ide å polere dem før man setter dem på, og vedlikeholde dem. Felgen blir møkkete på innsiden pga vann, dritt og møkk pluss bremsestøv legger deg som et belegg. Det at han bare spylte dem av uten å vaske av møkka før lagring så ber man om at felgene skal se jævlige ut da.

Jævla idiot spør du meg. Har aldri kjøpt noe hos Sharif og kommer aldri til det heller.

Har du prøvd å polere spraykrom noen gang? Dette er billig dritthjul, det er ikke ekte krom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider