boXer Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Dere som sier at Sharif ikke har noe skyld i dette, dere må jo være helt blanke. I norge har vi kjøpsloven. Det innebærer at når du er forhandler av et produkt har du påtatt deg ansvar for å behandle feil og mangler på det produktet! Dette er ganske så krevende for forhandleren, men det er nå også litt derfor ting er dyrt i norge. Istede har Sharif valgt å krype unna kjøpsloven og heller satse på dårlig service og dårlige produkter. Men det betyr fortsatt ikke at han ikke har ansvar! Han bare velger å putte fingrene i ørene og late som ingen ting. Og det er dere som gjør at han kommer unna med det. Hvis han ikke rengjorde de skikkelig før vintern så er det ikke rart da som mustang95 sier. Da har veisaltet og ligget og tært på lakken i flere mnd.Sharif kan ikke noe for at felgene hans flasser. Se hva du selv skriver nå... Veisalt... FØR vinteren? Hallo? Når begynte de å salte på sommeren? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Haha. ops. :D Ro meg inn med å si at det fortsatt er litt salt på veiene når folk legger om da. Neida. ;) Men har lest at krommen er en svakhet på ASA felgene. Fattern har asa felger kjøpt fra sharif. De har vel vært brukt 4 år nå. Ikke antydning til flassing en gang. Ikke kromfelger. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Men har lest at krommen er en svakhet på ASA felgene. Det har jeg og hørt/ lest. Jeg er fornøyd med det jeg har kjøpt av Sharif, men skjønner at mange ikke er det og for å si det sånn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansenmeister Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Her er noe folk burde få med seg. Det er ikke Sharif sin skyld at varene han selger er dårlige, eller at de ikke tåler noen typer vask. Han som også selger disse felgene kan ikke være helt "klar i topplokket" han heller, vasker man ikke ting før man lagrer de om vinteren er man temmelig dum. Blir helt feil å gi Sharif noen skyld i dette. Du er smart,er det ikke Sharif sin feil at han selger dritt felger og fraskriver seg alt ansvar etterpå,JO!!Regner med at han har vasket bilen(og felgene) i løpet av de siste mnd før han la fra seg felgene så noe veisalt fra forrige vinter ligger neppe og tærer på kromen på felgene.Over tid så kommer dette til og gå utover omsetningen til Sharif Siter BMW 330 DAT 2003 Audi RS2 1995 Blå Audi RS2 1994 Sort (Delebil) BMW E36 Coupe prosjekt X Nissan 200 SX S14a Sportline 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Du er smart,er det ikke Sharif sin feil at han selger dritt felger og fraskriver seg alt ansvar etterpå,JO!!Regner med at han har vasket bilen(og felgene) i løpet av de siste mnd før han la fra seg felgene så noe veisalt fra forrige vinter ligger neppe og tærer på kromen på felgene.Over tid så kommer dette til og gå utover omsetningen til Sharif Selvfølgelig er det Sharif sin skyld at han kjøper dårlige varer som han selger videre. Men det er ikke hans skyld at produktene er dårlige. Det er hans skyld at han selger dårlige varer. Men man slutter vell ikke å kjøpe ting fra Biltema, Ikea osv. fordi noen av varene dems er elendige? Selvfølgelig er det ikke riktig å fraskrive seg ansvarsrett osv., men det er faktisk noe ALLE butikker i Norge gjør mer eller mindre. For å få tilbake kjøpssum, ny vare osv. så må man i de fleste tilfeller komme med punkter i kjøpsloven eller true med å gå videre med saken. Slik er det med så og si alle butikker, og desverre er ikke Sharif noe unntak. Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg