Gå til innhold

hvor kan eg skaffe Org. Volvo instrumentholdere?

Ranger emnet

Sailorboy

Anbefalte innlegg

er på jakt etter instrumentholdere til 240 en,

slike som sto i konsollen rett over luftkanelen.

er på jakt etter den holderen med plass til 3 stk 52mm instrumenter.

er dette R sport stasj?

mvh Meg=)

Mvh Sølve Mortveit

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heg har en hjemmelaget om du skulle være intr..3 stk 52mm.

hmm...hadde vært digg d...

MEN har liksom...5 fra før. trenger bare den sisste nå..så e d fult=) så hadde vært greit og hatt den i samme "serie"

Mvh Sølve Mortveit

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga 21kr pr stk for de plastikkdekslene på venstresia...

Visste ikke at trippelholderen ble solgt ny lenger jeg? :O

Volvo 940Turbo Classic 1997

[X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981

[X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du:)¨

Vet ikke om du får tak i den trippelholderen på volvo lengre, men høres sånn ut iallefall. De enkle ned på siden VET jeg man får tak i på volvo fordi jeg kjøpte 2 stk der for 1 mnd sia ca!

Du kan jo oxo høre rundt her på forumet! Er ALLTID noen som har det du er på jakt etter ligganes! Jeg har en hel skoff hjemme med bare ekstradeler osv til volvo! Har et ekstra sett med den trippelholderen + to av de vanlige deksla til sia som er sånn innoverbula og et vanlig slett et. Men vil desverre ikke kvitte meg med mine da. Ble litt offtopic det siste der da:)

Men er det noen her som har originalt volvo-voltmeter til meg? Er det eneste jeg mangler av originale instrumenter til volvoen min! Mangler oxo føleren til utetempmåleren og føleren til oljetemp-måleren. Så om noen har en av disse følerne å selge og/eller voltmeter fra volvo å selge, så send meg en PM :)

Håper du iallefall finner deg et sånt deksel eller om du får kjøpt det nytt på volvo! Men vet iallefall at selve volvoinstrumenta ikke er å få tak i da de er utgått! Får tak i føler til utetemp og oljetrykksgiver til oljetrykksmåleren! Prisen på disse er ganske høy desverre:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis du har tre målere du skal ha inn trenger du bare 55 (ramma) og 59 (deksel utpå)

55a erstatter for målere som ikke er der, det er bare et rundt deksel for og dekke vis du ikke har tre målere der:)

Volvo 240GLE Turbo, 84Mod Bruksbil

Volvo 240GL Turbo 85Mod Bruksprosjekt

Volvo Amazon 65mod Langtids prosjekt

Volvo 245GLT 83Mod Prosjekt eller selge?

Volvo 164......69Mod Prosjekt eller delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider