Gå til innhold

Audi A3 Sportsback FERDIG :)

Ranger emnet


Lili

Anbefalte innlegg

Ja da var min Audi A3 Sportsback endelig ferdig til sommerenJ

Den 15 Desember 06, så var jeg og leverte min Audi A4 (BLACK BEAUTY) i molde.

Var trist men ok. Rett etter så var jeg på Møller Trondheim og bestilte meg en ny Audi A3 Sportsback 2.0 TDI. Utstyret var: Svart taktrekk, sportsstoler med skinn/alcantara, lyspakke, aludekor, xenon/bi-xenon, ryggesensorer.

Når det var gjort så var det bare å bestille det utstyret som skulle ettermonteresJ Bilen ble bestilt i des, men den kom ikke før midten på feb. Så det var og tid å bestille utsyr påJ

Da ble det bestilt: full rieger styling, bagasjeromsvinge(org), Barracuda Nevada 20” felger. Justerbart senkesett. Vinterfelger 18” org.rs6 felger, med nokian dekk. Og Komplett Alpine anlegg. Det innebar 2 stk.12” R.serie, Alle høytalere i dører R.serie. 2 Forsterkere 1,mono blokk, 1, 4 kanaler. 4 skjermer der en skjerm var touchscreen med dvd spiller(dobbeldin) 2 Kondensatorer. Og en hel hau med kabler J

Bilen kom i midten av februar, å når den ble hentet ut så kjørte jeg 9 mil, så var det ribbingJ

Her er noen bilder av prosjektet. Har ikke bilder av når jeg slipte og tilpasset stylingen men håper bildene som er blir bra nokk. Tar i mot Ris & Ros.

 

Dette er under ledningtrekkingen og monteringen av anlegget.

 

DSC00050.jpg

 

DSC00036.jpg

 

DSC00049.jpg

 

DSC00047.jpg

 

DSC00048.jpg

 

DSC00052.jpg

 

DSC00054.jpg

 

DSC00055.jpg

 

Bilde001.jpg

 

Valsing å prøving av felger:)

 

Bilde007.jpg

 

Bilde006.jpg

 

Så etter mange mange timer så ble den slik:):)

 

Bilde005.jpg

 

DSC00134.jpg

 

Bilde004.jpg

 

Bilde003.jpg

 

Bilde002.jpg

 

Bilen blir sikkert å se på forskjellige treff til sommeren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår