Frk. Hagen Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 :lol: Hadde jeg blitt sjekket opp på noen av de måtene her, ville jeg ha ønsket å synke gjennom gulvet! Slike ting synes jeg vi jenter skal ta litt sporty, men erfaringen er at i hvertfall noen av mine venninner kan bli sinte og fornærmede. Eneste tipset jeg har til dere, gutter, er å være selvsikker, laidback og frempå. "Skal vi ælsk" ol. kan jeg skjønne skaper oppmerksomhet, men jeg undrer "hvorfor"? En gutt som kommer bort til meg og slenger en bisetning med "dårlig musikk her i dag, søt kjole forresten" feks. setter igang en samtale like godt uten å være så fordømt vulgær (selv humoristisk..) :well: Selv har jeg fått en del dumme, men oppsiktsvekkende kommentarer/sjekketriks som: "Så fin topp du har! Er den mora di sin??" :lol: Skal si vi skravlet etterpå og i tillegg en god latter. Spørs så klart hvilken kvalitet du vil ha på "dama" også, de som knapt vet opp-ned på sitt eget kjønnsorgan eller de som har tunga rett i munnen og bein i nesa. Hrmphf..... Siter Wrom-Wroom-Wrooom- Yyyyyyyyyyy-BANG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 inviter jenta ut på kebabmiddag! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 "Hej mitt navn er frans, jeg har stor svans" Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 mye gøyalt her..:) jeg synes at det er best å være seg selv å si det man mener :disco men som nevnt forut.. så kommer litt ann på dama's utseende hvordan man går frem og hvilken dame man er ute etter!! Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 mye gøyalt her..:) jeg synes at det er best å være seg selv å si det man mener :disco men som nevnt forut.. så kommer litt ann på dama's utseende hvordan man går frem og hvilken dame man er ute etter!! har vell fint lite å gjøre med hvilken dame du er ute etter, er mere hva du er ute etter hos dama ;) Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Bilsnakk funker bra som sjekketriks :D det gjelder vel begge kjønn vil jeg tro. Funker på meg hvertfall! :P Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 "Heisann. Lyst til å være med hjem og se på min samling med skeive hjulkapsler?" Funker fjell!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flamer Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Si att ho e så fin att du kunn ha drokk morra pesse hennes i små dram glass og spist truseinlæggan me smør og sukker på.. Men meget variable reaksjona på den da.. :P :fatality: Siter 01 Bmw 320 2,2 Mtech2 induvidual -x-Volvo 142 73 -x-Ski-Doo Formula + -x-Volvo 240 (Bilcross) Link til tråd om 142`en http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=932630#post932630 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 æsj var litt små uggen fra før av med den der var drøy..... *brekk* Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Bilsnakk funker bra som sjekketriks :Ddet gjelder vel begge kjønn vil jeg tro. Funker på meg hvertfall! :P Den må jeg nesten si meg enig i ;) Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Si att ho e så fin att du kunn ha drokk morra pesse hennes i små dram glass og spist truseinlæggan me smør og sukker på.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Enkle er ofte det beste syns jeg da. F.eks. Heisan. Skjer? + en eller annen bemerkning, f.eks. Pent smil du har. Så smiler du litt. Funker best på litt sjenerte jenter. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frk. Hagen Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Ler meg skakk av de fleste forslagene her inne :tannløs: Er så gøy å få slikt sleng i trynet, kan ta igjen med samme mynt! Siter Wrom-Wroom-Wrooom- Yyyyyyyyyyy-BANG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 jaja, jeg bare sitter her og ler jeg :) utrolig mye bra her! :D Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Si att ho e så fin att du kunn ha drokk morra pesse hennes i små dram glass og spist truseinlæggan me smør og sukker på.. Men meget variable reaksjona på den da.. :P :fatality: også skulle du klint med kjerringa etterpå? :P haha Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg