Powered By Ford Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 "Her har du en femmer, så kan du ringe morra di og si du blir sen hjem i kveld!" "Du ser så trøtt ut, skal jeg holde puppene dine?" "Du ser så støvete ut, skal jeg feie over deg?" "Den er ikke så lang, men den er jævli tynn!!" "Er du vegeterianer, eller kan jeg få lurt inn en kjøttbit?" Siter Taunus Coupe 72' (Prosjekt) Ford Taunus GXL 73' Ford 17m 70' Ford Mondeo Stv. Ghia 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 jonte, jakka var ikke ille. men bli kvitt dunet du har under nesa:) Jeg har ikke brukt det som SJEKKEtrix, men jeg spør stadig jenter jeg blir kjent med, som også kan være damene til kompisa mine rett ut, hei:) svelger du? får man reaksjon der hu ler eller svarer tilbake med ja seff gjør ikke alle det?. er det BRA! dvs hu tåler humor. om husvarer.. ÆSJ NEI.. så fortsetter jeg å mobbe hu med hvor uerfaren hu er. om jeg får svar som. oh, what evva. plz. du er såååååå barnslig azz.. da snur jeg meg bare vekk og spør nestemann.. jeg orker ikke sånn jævla pssssht what evva. bitch talk fra kjerringer. huff haha ....ser at du bruker samme metode som meg her ^^ vanligvis funker det JAVLIG dårlig ^^ spesielt med frisørjentene :p Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 kjøp deg svære firehjulstrekker med større hjul enn dama har plastmuggær:P så spøru hu om hu trur du er like godt utstyrt ellers... da sittera i saksa skaru se;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandnesjenta Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Haha er det mulig :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Haha er det mulig :roll: Jepp. Er det rart vi er single? :P :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 I sommer var jeg i utdrikningslaget til fettern min. Utpå kvelden dro vi på byen. Der traff vi en bekjent som hadde utviklet en enkel men genial teknikk. Han fikk riktignok ikke snøret i bånn den korte stunden jeg observerte han, men det skulle ikke forundre meg om den funker. Teknikken var som følger: Du! Jeg! Hjem? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Kjerringer er så jævli opptatt av at man skal være ærlig og ikke slaskete.. right?... Noen sier til og med at de ELSKER gutter som er frempå. andre hater dem.. men fy faen det skal jo ingenting til for å få med seg ei kjerring hjem fra byen når du er møkk dritings, sikler og kommer med en komentar halla bæjhbiiiiiiiiih... skarru bliiiiiiiii med hjæm eller?!!!!!!!!!!?? skjønner ingenting:) lenge leve nettby:) ahhah! Men et enkelt sjekketrix som jeg vet funker er hei . hei. Hvordan har du det?.. Jo bare bra enn du da?.. Kjempe fint akkurat nå:) har desverre dårlig tid da de dritings kompisa mine må fly av sted. men kan jeg få msn adresa di så talast vi senere:) ? :):rules: Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjelling Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Dama: Har du lighter? Du: Trenger vel ikke det for å slå gnister vi... Siter Hilsen Jonas. 1983Volvo 244glt(solgt) 1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis 1996Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 lenge leve nettby:) ahhah! Men et enkelt sjekketrix som jeg vet funker er hei . hei. Hvordan har du det?.. Jo bare bra enn du da?.. Kjempe fint akkurat nå:) har desverre dårlig tid da de dritings kompisa mine må fly av sted. men kan jeg få msn adresa di så talast vi senere:) ? :):rules: NERDEALARM!:coplight Det som funker er å tørre å gå bort uten å nøle. Spander gjærne en drink, så vips har du samtalen i gang;) Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Okay, siden jeg begynner å bli gammel og dere virile ungdommer trenger et tips så kan dere få mitt utsøkte... Altså, du trenger et par ting: - det bør være mørkt ute - det bør være en dame der. (går på menn og for de som foretrekker det) - og en lommelykt. Man går bort til dama, tar fram lommelykta og setter den på for så å lyse opp og ned på dama... Det naturlig svaret som kommer da er som regel: "Hva er det du driver med???" Og da svarer man: "Jeg har LYST på deg" Og det har man jaggu også... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Okay, siden jeg begynner å bli gammel og dere virile ungdommer trenger et tips så kan dere få mitt utsøkte... Altså, du trenger et par ting: - det bør være mørkt ute - det bør være en dame der. (går på menn og for de som foretrekker det) - og en lommelykt. Man går bort til dama, tar fram lommelykta og setter den på for så å lyse opp og ned på dama... Det naturlig svaret som kommer da er som regel: "Hva er det du driver med???" Og da svarer man: "Jeg har LYST på deg" Og det har man jaggu også... ;) HAHAH!!! RESPEKT til denne karen! beste ever DETTE SKAL JEG PRØVE !:w00t :thanks :respect :hammer made my day Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 NERDEALARM!:coplight Det som funker er å tørre å gå bort uten å nøle. Spander gjærne en drink, så vips har du samtalen i gang;) Pleide å la dem komme til meg jeg, Så slapp jeg cheezy sjekketriks og sånn. Bare å være hyggelig og høffelig, Moderat intressert og vente til DE tar initiativet. Funker fett det Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Du går bort til dama, da på fest og sier med humor selvfølgelig: "Unnskyld, men jeg håper du har full kasko, for du lagde nettopp en svær bulk i buksa mi!" Enten så tar hu den og ler, ellers så har du driti deg ut :tannløs: Tatt Rett i fra Party-boys =p Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Pleide å la dem komme til meg jeg, Så slapp jeg cheezy sjekketriks og sånn. Bare å være hyggelig og høffelig, Moderat intressert og vente til DE tar initiativet. Funker fett det Jaja, funker sikkert greit for de som har utseendet med seg det:D Haha Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Denna trå'n er så genial at jeg vil ha'n opp igjen. (jauda.. pervert!) bra sjekketriks er å plukke opp kjærringa i en litt skabbete mæsjedes 190 eller noe og prat bil! :D Bare spør skurk, det funker! Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg