Revolvo Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 hei..vurderer nå å bruke 6000 på den nye nokia n95 men er litt usikker. noen her som har den som kan fortelle litt fordeler/bakdeler? er den verdt prisen? takker for alle svar:) Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Sjekk ut testen til amobil.no http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner/nokia_n95/38528/konklusjon Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 ja har lest men vil høre folkets mening;) Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 telefoner ryker før eller siden uansett... enten du bruker 500kr eller 5 000 kr på den... min mening... Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Har du virkelig bruk for alle funksjonene? eller er det kun til showoff? Bestilte meg telefon selv på Fredag fra Siba.no LG KE800 dersom linken ikke funker http://www.siba.no/index.aspx?identifier=NO26604&SiteId=no http://nordic.lge.com/no/prodmodeldetail.do?actType=search&page=1&modelCategoryId=0702&categoryId=0702&parentId=07&modelCodeDisplay=KE800&model=NOTHING Er nok ikke den beste telefonen på markedet, men heller ikke den styggeste ;D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 kjøper den først og fremst for å få kvalitet. trenger desperat ny mp3. Og liker godt å ta bilder og video og legge inn på data/tv osv. ingen her som har denne tlf.? Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Skal ikke pese på deg. Men har selv brukt 6 lapper på Nokia 8810 da den kom ut. Angret i ettertid for at jeg brukte så mye penger på en telefon som egentlig ikke har så mye mer enn de billigere mobilene på markedet. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 ja skjønner hva du mener... tenker på alt annet jeg kan kjøpe for disse pengene også. men hadde vert kult med skikkelig tlf til å ta bilde av alle babes og biler i sommer og;) hadde tidligere nokia 6280 som jeg var utrolig fornøyd med da men har liksom lyst på noe nytt/bedre. Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Da kunne du nesten kjøpt et kamera istedenfor ;) N95 er visst slakta, noen områder. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Du må ikke finne på å kjøpe noen av N modellene til nokia.. har selv den N71.. tok 3 uker før den måtte på reperasjon.. har vært på reperasjon så mange ganger at hvis den blir sendt inn en gang til får jeg igjen pengene mine.. Hold deg LANGT UNNA nokia N spør du meg.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Jeg har hatt min Sony Ericsson K800i i snart en måned, STORfornøyd. Fantastisk kamera, bruker det i mitt arbeide som freelancejournalist, MP3-spilleren er ganske god, rett og slett en perfekt telefon. Anbefales på det sterkeste. Det eneste negative er at Nokia N71 tar noe bedre bilder og har større skjerm, som er handy. Får dem vel for så lite som 3000 nå. Rett og slett, verdt hver krone. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Hold deg langt unna alt som heter nokia du! Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Stemmer det at Nokia fremdeles ikke tester tlfnene sine? At de satser på tilbakemeldinger fra kunder for å fikse bugs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 en kompis av meg har denne, så fikk testet litt i dag:) føltes meget bra, mye raskere enn de andre N-modellene. har selv en n73, har ikke hatt noe feil enda:) Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 N95 har jo mp3 spiller, telefon, 5 megapixel kamera og navigasjon da.. Jeg for min del vurderer den, i stedet for og kjøpe ny telefon, mp3 spiller og navi utenom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg