Gå til innhold

mobilkjøp

Ranger emnet

Revolvo

Anbefalte innlegg

Har du virkelig bruk for alle funksjonene? eller er det kun til showoff?

Bestilte meg telefon selv på Fredag fra Siba.no LG KE800 dersom linken ikke funker

http://www.siba.no/index.aspx?identifier=NO26604&SiteId=no

http://nordic.lge.com/no/prodmodeldetail.do?actType=search&page=1&modelCategoryId=0702&categoryId=0702&parentId=07&modelCodeDisplay=KE800&model=NOTHING

Er nok ikke den beste telefonen på markedet, men heller ikke den styggeste ;D

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skjønner hva du mener... tenker på alt annet jeg kan kjøpe for disse pengene også. men hadde vert kult med skikkelig tlf til å ta bilde av alle babes og biler i sommer og;) hadde tidligere nokia 6280 som jeg var utrolig fornøyd med da men har liksom lyst på noe nytt/bedre.

Mvh Tage Midtun

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke finne på å kjøpe noen av N modellene til nokia.. har selv den N71.. tok 3 uker før den måtte på reperasjon.. har vært på reperasjon så mange ganger at hvis den blir sendt inn en gang til får jeg igjen pengene mine..

Hold deg LANGT UNNA nokia N spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt min Sony Ericsson K800i i snart en måned, STORfornøyd. Fantastisk kamera, bruker det i mitt arbeide som freelancejournalist, MP3-spilleren er ganske god, rett og slett en perfekt telefon.

Anbefales på det sterkeste. Det eneste negative er at Nokia N71 tar noe bedre bilder og har større skjerm, som er handy.

Får dem vel for så lite som 3000 nå. Rett og slett, verdt hver krone. :)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider