Gå til innhold

Har blitt svindlet, hva skal eg gjøre? noen som kan hjelpe meg?

Ranger emnet

nissanpower

Anbefalte innlegg

Hvor langt unna dere er det egentlig? Kunne det vært verd en billig bilett med Norwegian og kanskje tatt turen opp en tur og tatt loven i egne hender??? Bedritne svindlere ;) PS! Korte balltrær i alu er fine ;)

tja er noen timer, han bor i bergen, ja er ganske fristende, har hadlet en go del her på forumet med mye hyglige folk, aldri blit svindlet eller svindla noen, å fyren virka egentlig jævli seriøs (verfall i byndelsen)

hehe takk for tipset;)

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare å slå hardt og nok ganger.. så slipper du det problemet:)

hehe;) kansje de:P han fortjener verfall litt real juling;)

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med slikt er at man ofte da kan risikere å få en politianmeldelse på seg selv.

Eirik

sant men faen til en idiot da, eg er vist ikke den første han har svindlet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er flere som han har svindlet så anbefaller jeg at flest mulig anmelder ham.

hvis det er en stund siden, si at det er flere som har opplevd det samme så nå ønsker du å anmelde saken.

for å holde på slik er ikke aktuelt.

kanskje på tide med en advarsell her om ikke å handle med denne fyren ?

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å slå hardt og nok ganger.. så slipper du det problemet:)

Helt til du finner ut at "Oi, DNA er visst blitt oppfunnet".

sant men faen til en idiot da, eg er vist ikke den første han har svindlet

Det er jo faktisk "bra". Klammene skjønner du sikkert hvorfor jeg har satt inn, svindlere er en skam og det er tragisk at flere har blitt svindlet av denne mannen, men på den andre side; jo flere han har svindlet, jo større mulighet har man jo faktisk for å få saken igjennom.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble svindla da jeg skulle kjøpe meg moped, ga 9650kr å må ha kostet på den 12000kr til :( drit surt! får håpe det fikser seg :)

Av noen her på forumet???

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke få et behjelpelig forummedlem i Bergen til å ta turen til hans bopel å snakke med han, gjerne med noen venner? Og hvis han da ikke sender, tar du turen rett til politiet.

En annen ting er at ReVolvoution burde bli bannet fra forumet siden han åpenbart er en "stor"svindler.

Hater tjuvpakk, holdte på å løpe ut etter et par polakker som var i begynnelsesfasen av å bryte seg inn hos naboen i bare boxeren i vinter, men endte med at jeg skrudde på lyset og sto i vinduet istedet. Da forsvant de fort, gitt.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke få et behjelpelig forummedlem i Bergen til å ta turen til hans bopel å snakke med han, gjerne med noen venner? Og hvis han da ikke sender, tar du turen rett til politiet.

En annen ting er at ReVolvoution burde bli bannet fra forumet siden han åpenbart er en "stor"svindler.

Hater tjuvpakk, holdte på å løpe ut etter et par polakker som var i begynnelsesfasen av å bryte seg inn hos naboen i bare boxeren i vinter, men endte med at jeg skrudde på lyset og sto i vinduet istedet. Da forsvant de fort, gitt.

ja vist noen hadde gadda de så:) har adresse og den slags, vil tur det hadde hjelpt;) for har ikke så veldi trua på purken,

ja han burde bli banna;)

ja faen somme folker noen jævla idoter!

kan legge ut navn og adresse vist noen vil;)

vist de er lovelig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørte faktisk noe fra idioten idag, skrev dette:

" Hei

Har vært borte en stund. Du bør mase på Posten Norge, og ikke på meg. Pakken/varene dine har jeg ikke lenger, de er i Posten sine hender. Ta kontakt med 810 00 710.

Jeg har ikke noe mer med denne saken å gjøre. Kommer ikke til å forklare meg noe mer enn det jeg har gjort nå. Du kan ta kontakt med min advokat heretter, jeg styrer ikke ordene selv lenger.

Ha en fin dag du ja! "

Tviler noe så jæveli!

å uansett hva skal eg si til dem i posten?

for å sjekke opp dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sender som må ta kontakt med posten. Fekk vertfall eg beskjed om da ein pakke forsvant i posten.

Han har vel kvitering på at den er sendt, med koli nr. Det er no berre for han å ta ein kopi og sende til deg. Så veit du at han har sendt den. Domt av han å ikkje ta vare på kvitering frå posten om han har sendt den, for det er det einaste beviset han har på at den er sendt.

edit:

posten.no:

Hva gjør jeg hvis pakken min ikke er kommet frem?

Svar:

Hvis du savner en pakke kan avsender sette fram en etterspørsel. Dette kan gjøres på telefon til Kundeservice 810 00 710 eller på postkontoret.

Dersom den er borte:

Er pakker som sendes med Posten forsikret ?

Svar:

Det er trygt å sende pakker ned Posten, men dersom vi er ansvarlig for eventuell skade eller bortkomst er sendingen forsikret.

Smartpost og Norgespakken - Posten erstatter pakkens verdi inntil kr. 10 000 ved skade eller bortkomst.

Postens ansvar for andre pakkeprodukter og sendinger til utlandet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sender som må ta kontakt med posten. Fekk vertfall eg beskjed om da ein pakke forsvant i posten.

Han har vel kvitering på at den er sendt, med koli nr. Det er no berre for han å ta ein kopi og sende til deg. Så veit du at han har sendt den. Domt av han å ikkje ta vare på kvitering frå posten om han har sendt den, for det er det einaste beviset han har på at den er sendt.

edit:

posten.no:

Hva gjør jeg hvis pakken min ikke er kommet frem?

Svar:

Hvis du savner en pakke kan avsender sette fram en etterspørsel. Dette kan gjøres på telefon til Kundeservice 810 00 710 eller på postkontoret.

Dersom den er borte:

Er pakker som sendes med Posten forsikret ?

Svar:

Det er trygt å sende pakker ned Posten, men dersom vi er ansvarlig for eventuell skade eller bortkomst er sendingen forsikret.

Smartpost og Norgespakken - Posten erstatter pakkens verdi inntil kr. 10 000 ved skade eller bortkomst.

Postens ansvar for andre pakkeprodukter og sendinger til utlandet

takk for info:)

tviler på at fyren i de heile tat he sendt pakke ej då, men får se da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår