Gå til innhold

Har blitt svindlet, hva skal eg gjøre? noen som kan hjelpe meg?

Ranger emnet

nissanpower

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ring ett advokatfirma, legg frem saken og spør om hva dine rettigheter er. Gjorde det i en leiekontraktssak og det kostet meg ikke noe. De kan også fortelle deg hva du bør gjøre videre også. Mye enklere enn å ta det her på forumet. (no offense)

joda helt sant de du:)

skal ringe posten i morgen finner eg ikke ut noe da, so ringer eg advokat, og tar en tur til purken;)

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sjekket med posten, men det er jo litt rart at han ikke kan gi fra seg sporingsnummeret på pakken.

Men må bare si at begge parter i denne saken virker ganske barnslige, men skjønner at begge er ganske oppgitte.

Ta en telefon til posten, snakk med dem, kan ikke de hjelpe så gå til politiet.

er de egentlig så rart at eg drit lei kansje litt barselig som du kaller de, eg har blit løyet til i 7-8 måneder, hørt mye idotiske borforklaringer og dårlige løyner, har fått nokk for leeenge siden!

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da han nekter å oppgi sporingsnummer må du gå ut i fra at pakken aldri er blitt sendt.

Det at han truer med lovverket,- som han tydeligvis har satt seg inn i,- forteller litt om denne personen. Antakeligvis vitner dette om at det ikke er første gangen mannen blir beskyldt for bedrageri... og blir man beskyldt for svindel gjentatte ganger sier det seg selv at det er ugler i mosen.

Jeg håper du kjører hardt mot hardt. Rådfør deg med et advokatkontor som foreslått. Han prøver åpenbart å skremme deg fra å gå videre med saken ;) Svarer han på telefonen når du ringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution

En sak har alltid 2 sider, og jeg gidder ikke å forklare meg i et forum angående dette. I siste PM til deg skrev jeg at du går til politiet i morgen, evt ringer 02800 til Fjell Og Sund lensmannskontor, og forklarer dem saken der. Har i dag vært inne og tatt kopi av kvitteringer etc, som hører saken til. Sitter med en sterk sak her, så ikke prøv å bortforklare og sitte å grine på et forum angående dette.

Det vil komme en motanmeldelse ang krenking, og falsk anklage.

Benytter meg av advokat H.Hansen.

Ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sak har alltid 2 sider, og jeg gidder ikke å forklare meg i et forum angående dette. I siste PM til deg skrev jeg at du går til politiet i morgen, evt ringer 02800 til Fjell Og Sund lensmannskontor, og forklarer dem saken der. Har i dag vært inne og tatt kopi av kvitteringer etc, som hører saken til. Sitter med en sterk sak her, så ikke prøv å bortforklare og sitte å grine på et forum angående dette.

Hvis du er en så seriøs fyr å har allt på det rene skjønner jeg ikke hvorfor du har kontaktet advokat.. Og hvis du har kvittering må du jo undersøke med posten hvorfor han ikke har fått igjen bilsterioet sitt. Posten klarer ikke å finne ut noen ting uten kvitering/kollinummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt eg ber om er å få tilbake steroen min!

er de så jævli vanskelig å gi meg kopi av kviteringa og kollinummere da?

sann eg kan finne ut om du i de hele tat snakker sant?

du har løyet så jævli mye til meg, er de rart eg ikke tror på deg?

eg la de ut på forumet her for da viste eg at du kom til og reagere, eneste plassen eg får kontakt med deg på!

eller kan ringe far din igjenn da, då tok faktisk du kontakt med meg, og unnskylte deg, men de er leeeenge siden!

de eg ber om nå er at du skal gjør opp før deg!

vise at de går and og stole på deg,

uten og måtte tilkalle advokat og politi!

er de så jævli vanskelig for deg?

at du vart svindla når du kjøpte den bilen skal vell faen ikke gå ut over meg?

PRØV OG VER LITT SERIØS NÅ!

har ikke lyst å lage så jævligt styr egentlig,

vil barre ha igjenn de som tilhører meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg har en sterk sak" latterligste jeg har hørt... sterk sak i at pakken er levert inn?? eller sterk sak i at du ikke har levert den? sterk sak i at mottaker av pakken spør om hjelp på et forum? for det er jo ulovlig?? sterk sak my ass...

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idioti av R om han faktisk har sendt pakken og kastet kvitteringen. Da er hans problem om Posten roter vekk pakken og det er umulig for han å få igjen på forsikringen. Uansett så har han erstatningsansvar til N, samme hvor frustrasjonspreget oppførselen til sistnevnte er.

Når R plikter i å sende en pakke til N med verdi kr 6000 - pakken forsvinner og R mangler kvittering - er det begrenset hvor TOSIDIG saken kan bli!

Mulige scenario:

A. Posten har mistet pakken, R har mistet kvittering, R får erstatningsansvaret som Posten ellers ville hatt.

B. R har aldri sendt pakken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idioti av R om han faktisk har sendt pakken og kastet kvitteringen. Da er hans problem om Posten roter vekk pakken og det er umulig for han å få igjen på forsikringen. Uansett så har han erstatningsansvar til N, samme hvor frustrasjonspreget oppførselen til sistnevnte er.

Når R plikter i å sende en pakke til N med verdi kr 6000 - pakken forsvinner og R mangler kvittering - er det begrenset hvor TOSIDIG saken kan bli!

Mulige scenario:

A. Posten har mistet pakken, R har mistet kvittering, R får erstatningsansvaret som Posten ellers ville hatt.

B. R har aldri sendt pakken

vist du mener eg er R så skal eg ha kvitering på at eg har sendt pakken da, men eg vet jo godt at han har motat den, sann de er sakt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge du har utskrifter av all e-poster og slikt, samt kviteringer på at pakken er setnt til han er det berre å oppsøke politi..

Subaru impreza wrx 02 (03 sti front)

Subaru L-serie 84

Nissan Primera slx 94 (seld)

Opel vectra 2.0i 8v 93 (seld)

Opel vectra 2.0i 8v 90 (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er de egentlig så rart at eg drit lei kansje litt barselig som du kaller de, eg har blit løyet til i 7-8 måneder, hørt mye idotiske borforklaringer og dårlige løyner, har fått nokk for leeenge siden!

Men det er jo ikke meningen å kalle noen barnslige men man får et lite inntrykk av det.... Nei ta turen til politiet å legg fram saken så hører du hva de har å si.

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

woohoo.. En kvitering om at du har sendt pakka? Trur ikke det gjør saken så sterk for deg.. da du uansett kunne fyldt den pakka med grus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her lokta det ugla i mosen

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår