Gå til innhold

Har blitt svindlet, hva skal eg gjøre? noen som kan hjelpe meg?

Ranger emnet

nissanpower

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ReVolvolution, flott å se idioter forsatt er tilstedeværende her i verden. Hvor er samvittigheten din? Løser denne saken seg med at du skal ha advokat inn i saken. Må da være den enkleste saken i hele verden å fikse oppi, men neida..

Slike folk som deg er en vits uten like. Har du to sider av saken så får du spytte ut, istedenfor å ligge å gnåle.

Husker jeg riktig, siden du har slik latterlig nick, "stjal" du info på Bergen Gatebilklubb sine internett side slik at siden måtte bygges helt opp igjen... Du har dine unnskylninger, men du ser vel selv at du ikke er serlig smart.

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sak har alltid 2 sider, og jeg gidder ikke å forklare meg i et forum angående dette. I siste PM til deg skrev jeg at du går til politiet i morgen, evt ringer 02800 til Fjell Og Sund lensmannskontor, og forklarer dem saken der. Har i dag vært inne og tatt kopi av kvitteringer etc, som hører saken til. Sitter med en sterk sak her, så ikke prøv å bortforklare og sitte å grine på et forum angående dette.

Det vil komme en motanmeldelse ang krenking, og falsk anklage.

Benytter meg av advokat H.Hansen.

Ha en fin dag alle sammen

Advokat H.Hansen høres ut som en advokat i Donald Duck slik som du legger "opplysningene" om han frem, og det gjør forklaringene dine også.

Er det så vanskelig å ringe til posten, "hallo mitt navn er...... en pakke jeg har sendt har kommet bort i posten", du leser opp eventuell info fra den beryktede kviteringen din, og de gir deg et svar på det.

Posten.no

Hva gjør jeg hvis pakken min ikke er kommet frem?

Svar:

Hvis du savner en pakke kan avsender sette fram en etterspørsel. Dette kan gjøres på telefon til Kundeservice 810 00 710 eller på postkontoret.

Dersom den er borte:

Er pakker som sendes med Posten forsikret ?

Svar:

Det er trygt å sende pakker ned Posten, men dersom vi er ansvarlig for eventuell skade eller bortkomst er sendingen forsikret.

Smartpost og Norgespakken - Posten erstatter pakkens verdi inntil kr. 10 000 ved skade eller bortkomst.

Postens ansvar for andre pakkeprodukter og sendinger til utlandet

Det står AVSENDER skal ta kontakt.

Smartass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei!!!!! Jeg trodde vi hadde skrevet nok om ****** på forumet til at folk ikke kjøpte ting av ham. Stakkars trådstarter! :( Bare å google navnet hans, kommer opp maaaange treff der også.

Han har fått flere anmeldelser på seg og eier ikke en eneste venn i Bergen vil jeg tro. I så fall må det være nye venner, for det går ganske kort tid før han mister dem. Lystløgner! Prøvde å handle med denne karen selv, og det gikk selvfølgelig dårlig. Gav ham heldigvis ingenting før jeg hadde pengene i hånden, noe jeg aldri fikk.

Lykke til, ikke gi deg! Hvorfor benytte seg av en advokat hvis man har alt på det tørre? bullshit Bernt! Skal sørge for at du må bytte nick enda en gang. (Volvo460R)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for navnet :) Skjønner ikke hva som er galt med folk som ikke klarer å være ærlige. Selv legger jeg mye tid og ork i å være ærlig og redelig i alle situasjoner. Når jeg nå skal selge Polo`en har jeg bedt kjøperen være meget nøye, og jeg har informert om alle feil jeg vet om. Dette gir meg trygghet ved salget, og ærlig er eneste måten for meg å opptre på.

Det som er interessant er at svindlerne ofte forsøker å dra nye løgner for å dekke over sin svindel, noe som blir avslørt med en gang. Og da har de bare driti seg ut enda mer enn hva de hadde i første omgang.....men det skjønner de ikke av en eller annen grunn.

Men folkens, gjør som meg. Lag en svarteliste som dere passer på å oppdatere når sjansen byr seg. På kort sikt hjelper det nok lite, men på lengre sikt så får man i hvertfall en liten sjanse til å unngå å handle med svindlere. Min svarteliste deles gjerne med de som er interessert.

Anyways, det som er flott er at sånne folk på sikt bare ødelegger for seg selv. Trådstarter mister bilstereo for 5-6000,-, og det er surt. Men dårlig økonomi/økonomisk rot er ofte grunnen til svindelen. Sånne folk går det ofte dårlig med. Ikke bare økonomisk, men også sosialt. Hvem vil vel være venn med en svindler? Gleden ved å være et godt menneske gir ofte et godt liv. Kan ikke tenke meg av gleden ved å være svindler resulterer i det samme.....

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Så var bernten på gang igjen han. Makan til useriøs fyr. Han har mistet jobb og mangen venner pga av at er et r..hol . Han har fått mye bøter og no så han mister vel lappen snart også. Han fikk låne en vinge til en 850 av meg så han skulle prøve og selge til en kompis. Han har vingen enda og får den ikkje igjen. Han har ikkje tatt imot noe vinger sier han. Hadde det ikkje vert noen straffe ramme får og banke livskiten ut av folk så hadde han fått pryl får lenge siden.

Mazda 323 GTX

Mazda 6 1,8 exclusive

http://www.bergen-gatebilklubb.com

http://www.mazda-ogn.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg all info, datoer på avtaler ol, så skal jeg se på det. Jeg kan kansje ordne noe men der innebærer at jeg må legge til moms på eventuelt faktura som blir sendt......Skal høre med Dahls inkasso som jeg bruker.

Jeg kan ikke love noe, men skal se på saken. Balltre og toliti hjelper ikke, men er høster efaringer hele livet og det har jeg gjort også....

Send det til t-skaar@sensewave.com og kopi til Skaar_dive@yahoo.no

Skaar Dive & Transport

Onkel se også volvo-v8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja trådstarter, beklager!

Du har nok blitt svindlet av Bernt *********, som mange andre.

Det hjeler ikke å reise å snakke med fyren, da får du bare noen gode unnskyldninger som at feks. stereoen din ligger i broren sin arbeidsbil og broren er da tilfeldigvis på jobb.

Pengene ligger seff hos naboen og han er i fillipinene, etc.

ps. dette var da unnskyldninger jeg fant på i farten, men de "parodierer" unnskyldninger han har kommet med i andre saker.

Ikke for å være krass, men det bør jo ringe en bjelle når folk har dette i signaturen sin:

http://www.streetvolvo.com/hahaha.JPG

Hvem er det som går rundt å skryter over at en anmeldelse ble henlagt?

ps. om du anmelder, blir det henlagt.

Etter det er henlagt, må du gå videre med sivilt søksmål.

Vinner du sivilt søksmål (noe jeg tror du gjør), så er alt på stell.

---

Ser ut som bilforumet har fjernet "useriøse brukere" tråden, men for referanse kan du se her, trådstarter:

http://www.bilforumet.no/lakk-og-karosseri/135197-bulker-pa-taket-hvordan-gjenopprette.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stenger denne jeg, da det bare blir drittslenging ut av dette. Trådstarter har fått frem sitt poeng, og alt etter dette blir bare synsing og tull. Oppfordrer de to parter til å løse dette selv utenom forum.

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår