SATYR Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Heisann. Har akkurat kjøpt meg en 945. Denne har nivåreg tydeligvis, for den har en trykkmåler med påfyllingsnippel i motor-rommet og slanger ned til demperene. Er det et manuelt system det da? Fins det automatisk også? Jeg kan vel sette på senkefjærer på min vist det er et manuelt system? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Ingen som har peil på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Jeg hadde automatisk regulering på min 96 mod 945... Der satt det orignale volvo-dempere (sachs), som justerte seg automatisk ettersom balasten på/i bilen... På min var det ingen påfyllingsnippel eller trykkmåler, kun nivåmatdemper... Finnes som du sier både manuel og automatisk regulering... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Takk for svar. Da hiver jeg på senkesett snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg