Flasher Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=78895 Skal de begynne å gjøre forskjell på folk også nå? maken! det har de da aldri gjort før ". . . får tilbake førerkortet fordi han «har så mange offentlige verv»" Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 :mad: hipp hipp -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 er jo ikkeno nytt dette da! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by rdl er jo ikkeno nytt dette da! like f** irriterende .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 ble tatt i 120 i 60 sone i sommer. hadde måling og greier. sa jeg kjørte service på jobben og at jeg mista jobben vis jeg mista lappen. jeg slapp unna med gult kort som han så fint kalte det... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg