Chevolvo Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Kom over denne artikkelen i dag http://www.alesundby.no/?page=show_news&id=203 Man kan jo lure litt på hva politiet finner på neste gang Siter 83 Volvo 760 Langtidsprosjekt som skal godkjennes med chevy V8 Tråd 86 Bmw 320 E30 Bruksbilen 83 Volvo 240 Vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Der har vi politiet i sitt S! Har mistet respekten for dem TOTALT! De er bare en jeng med klovner med alt for mye makt. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Er det rart at man ikke har respekt for faenskapet? Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Snut er ut. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Hehe, jeg bor faktisk her i Ålesund, og jeg kan skrive under på at dette er noe de LETT kunne funnet på. De er helt syke her! Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Hehe, jeg bor faktisk her i Ålesund, og jeg kan skrive under på at dette er noe de LETT kunne funnet på. De er helt syke her! aldri opplevd.. eller faktisk..for de som er kjent i området..hehe..de fulgte meg fra ålesund og ut til skodje for å skru på blålysa der å kalle det "tilfeldig kontroll"alacocaina men ellers aldri opplevd noe sånt som artikkelen viser, noe som er egentlig dårlig gjort da.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Haha, det der hørtes bare latterlig ut. Kroneksempel på at politiet trenger en seriøs skjerpings når det gjelder ressursbruk. Tenk alt det andre som foregikk av faenskap i Ålesund den natta. OT: Var det der bare et innlegg på nettavisen eller noe? En avis med respekt for seg selv publiserer vel ikke innlegg med skrivefeil.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevolvo Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Det viser seg slik at han som ble sjekket er reporteren i avisa så dersom noen synes denne saken blir skittkasting så slett den. Siter 83 Volvo 760 Langtidsprosjekt som skal godkjennes med chevy V8 Tråd 86 Bmw 320 E30 Bruksbilen 83 Volvo 240 Vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Det he vør slik lenge. Ålesund purken er ekstrem når det gjeld å ver idiota. :) Men dei he no ikkje fått noke på meg endå. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 oh no! herregud, så tapersk! Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Helt vanlig det der, opplevd det selv Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Er det rart man ikke har respekt for purken mere? Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikaze-r Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 han som er stoppet og som skrev denne saken (redaktøren) har vel ikkje skreve heile sannheten av saken... etter de ej har hørt så hadde dei god grunn til å stoppe han... ikkje de ej digger purk, men dei gjør masse godt også... men der finnes enkelte idioter der også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg