pahf Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by fcuk Rånere er de som stort sett holder seg til 80-talls biler :D du har aldri vurdert det at det ikke er alle som har penger til mer en 80 talls biler ?heh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by Jonte Jeg vil se på rånere som de som har - 240, Ascona, Manta, Rekord. ++, relativt sjabbye biler med stygg lakk, kappa fjærer, sota ruter (helst bare bak rutene), masse wunderbaumer, plysj dill dall, toppstripe med noe harry i (f.eks motorsport, eller no), stuss med dioder i ;), osv osv.. Hva sier dere? Jeg sier HELT ENIG! Hvis du legger på neonlys er jeg også enig, men kun på det du nevnte, altså stygge shabbye biler. Neon er greit til showbruk og hvis du har en PEN, FIN, RÅ, GJENNOMFØRT BIL! En her som nevnte noe med RWD, stygge biler og gøy å kjøre. Ja, men selvom bilen din har RWD trenger den ikke å se ut som no stygge greier. Og nei, det nytter ikke å "style" bilen med wunderbaum og terninger. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Tror dette er en diskusjon som ikke vil ende opp med noen spesiell konklusjon eller no "riktig svar". Så hvorfor ikke la oss rånere være rånere og dere rike pappagutter være rike pappagutter? ;P Men seriøst. Hvorfor lage så styr ut av det anyways? Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by ZpiFF Tror dette er en diskusjon som ikke vil ende opp med noen spesiell konklusjon eller no "riktig svar". Så hvorfor ikke la oss rånere være rånere og dere rike pappagutter være rike pappagutter? ;P Men seriøst. Hvorfor lage så styr ut av det anyways? Ja egentlig enig der...Folk er forskjellige.Ting som er harry for meg er dritlekkert for andre. Og rike pappagutter kan være rånere de også.Men de har ofte mye finere biler til og råne med...;) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by solid Er jeg råner fordi jeg ikke har råd til nyere bil?! idiotisk ass. Jeg har veldig lyst på en 200sx s13.. men jeg har ikke i nærheten av penger nok. banken har penger! men du går vel kanskje på sosialen? Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by Rino banken har penger! men du går vel kanskje på sosialen? Og der MÅTTE en mobbe igjen! tulling! :mad: Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by Golfy Og rike pappagutter kan være rånere de også.Men de har ofte mye finere biler til og råne med...;) Ja, men når de har FINE biler å råne med blir de som oftest ikke sett på som rånere, for rånere forbindes med noe harry, som Volvo 240 og grantrær i speilet... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alieu Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by Jostein visst du er en råner om du kjører bare for å kjøre,da kommer jeg til å bli århundres råner... Ehh HALLO!Hva om jeg liker å kjøre bil,like greit å kjøre en tur med en kompis snakke piss og høre på musikk.Som å sitte hjemme å runke KUK!Nei om man er råner fordi man liker å kjøre bil,ja da står ikke verden til påske:rolleyes: Kjør bil med et smil,og litt stil;) Go alle som liker å ta seg en stripe!:) Du må nok bare innse at du er en råner!:op Siter 03 Focus RS x Corsa GSI x Ducati 748 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by Pantax Og der MÅTTE en mobbe igjen! tulling! :mad: hihihihi! :D Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 http://www.bjaaland.net/hw.no/steffen.jpg http://www.bjaaland.net/hw.no/kroa.jpg Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by Rino hihihihi! :D Hvis du ikke har foreldre som kausjonerer så er det ikke alltid like lett å få lån... Skal du ha pant i bilen må den være nyere enn 10 år, må ha jobba en stund(sjekker skattetall), ikke hatt purringer osv... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by bjaa http://www.bjaaland.net/hw.no/steffen.jpg http://www.bjaaland.net/hw.no/kroa.jpg Jeg kommenterte den første bilen steffen.jpg i en tidligere post, og neste bilde viser clay ronny sin calibra, eller er den solgt?! Det er jo Kroa i Skien da, der alle "tøffe" står. Med andre ord, jeg står der veeeeldig mye. hehe En råner liker å kjøre rundt og rundt i byen på den samme strekkninga om igjen og om igjen. Det hender jeg tar meg en tur på rånerunda i Skien, men det er av mangel på annet å finne på. Men å kjøre bil fordi en syns det er moro, og treffe venner/nye venner fordi det er moro, vil ikke jeg kalle råning. Men hva er en råner? Jo, en person som kjører samme runda hele tida. Mange ganger. Det er en råner. Derimot hva en rånebil er, det er et annet spm. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by bjaa http://www.bjaaland.net/hw.no/steffen.jpg http://www.bjaaland.net/hw.no/kroa.jpg Hm, jeg ville heller hatt den nederste! Den var ikke sånn KLAR rånebil i mine øyne. Greit nok at den så litt.... "vill" ut, men det er jo faktisk en bil som koster litt mer enn en 240, pluss at den så rimelig forseggjort... F.eks folk som kjøper 240, KLIN original, og kjøper seg neonlys og vinge på Torshov.... DET er rånebil, og DET er harry !!! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by Laaars Hm, jeg ville heller hatt den nederste! Den var ikke sånn KLAR rånebil i mine øyne. Greit nok at den så litt.... "vill" ut, men det er jo faktisk en bil som koster litt mer enn en 240, pluss at den så rimelig forseggjort... F.eks folk som kjøper 240, KLIN original, og kjøper seg neonlys og vinge på Torshov.... DET er rånebil, og DET er harry !!! calibran har kjøpt vinge på torshow, kamelonlakkering, 2 sett undercar kit (rød og grønn) og "fete" dekaler på hver side i sølv. :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by Precious calibran har kjøpt vinge på torshow, kamelonlakkering, 2 sett undercar kit (rød og grønn) og "fete" dekaler på hver side i sølv. :) RESPECT AZZ! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg