LatSaab Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Jegard Handels Nettbutikk Hva synes dere som kjenner produktene om prisene her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LatSaab Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Postoppkrav kun kr. 45,- er slett ikke ille Og om man betaler med kredittkort er det Leveringsvilkår Frakt Kun Kr. 0,- gjelder i hele Norge. (Gjelder Servicepakke/Brev) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LatSaab Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 bestilte Meguiar's NXT Generation Insane Shine Tire Coating. NOK 149.00 Meguiar Water Magnet Drying Towel. NOK 190.00 Meguiar Quik Clay Detailing System NOK 239.00 Totalt NOK 578.00 0,- frakt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Jeg bestilte den pakken dem har, (ikke gjør det) 1460kr betalte jeg, fikk med en ubruklig bag osv, jeg synes det var dyrt det jeg kjøpte liksom ,fikk ikke så mye ting for pengene , men hvis du samenligner med andre butikker i norge så sparer du sikkert 300kr hvis du handler fra dem, kommer til ann på hvor mye osv. men uansett, velg deg ut det du skal ha og bestil. jeg fikk produktene i posten 1 dag etter bestilig det er bra! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LatSaab Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Duuuuh, må vist lære meg å lese. Oppdaga plutselig den klistra tråden om nettbutikker :uhhmmwhat?: Sorry:iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Står mye bra i klistertråden :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg