ChristR Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Skal bytte fra 97 girspak til Facelift S-line girspak, men de passer ikke helt sammen i rammen. Noen som har gjort dette før? Mvh Christer Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Jepp, jeg har gjort det. Det du må gjøre er å ta rammen fra den gamle og bytte den ut med den som er på den nye. Er bare å strekke den over(er litt trang den nye skinnposen iforhold til den nye). Når du har gjort dette er det bare å sette den på igjen. Veldig enkelt. Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Driver å prøver nå, men den er veldig trang også! :D Hehe Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Hehe, jeg tror jeg gir opp for tidlig. Fikk det til tilslutt, ble utrolig pent! Gud for en deilig girspak! Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 bilder av den? Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Ebay bilde: Kan ta et ordentlig bilde imorra når sola kommer frem. Monterte også tåkelys idag. Ble sinnsykt hett! Mangler bare Xenon i de. Skal kjøre Xenonmatch i mellomtiden. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Fint hvis du også hadde fortalt hvor du har kjøpt den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 ebay Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 bilder av den? Har bilder fra da jeg gjorde det, er ikke så bra bilder da, men funker! Ble veldig mye bedre enn den gamle. Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 hmm. hvordan fikk du trukket det over den gamle rammen da? bare presset den over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Noen som vet om det er noen nettbutikker i norge eller noe som har dennne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 hmm. hvordan fikk du trukket det over den gamle rammen da?bare presset den over? Er bare og trekke den over, den er litt trang, men bare ta i litt så går det. Noen som vet om det er noen nettbutikker i norge eller noe som har dennne? Vet ikke om noen i Norge, men hvis du leter litt på ebay så er det ikke noe stress å kjøpe det der. Betalte 300kr for min. Trod du får kjøpt den samme på møller, men da koster den en del mer. Skal se om jeg kan finne en link til deg! Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Sånn ble min Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikakze Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Sånn ble min Jeg lurte på om du kunne ha hjulpet meg med og se om denne her jeg fant på Ebay hadde passet på min Audi A3 97 modell Link under: eBay Global Buying Hub Item: 290222448194 (Ends 20-04-2008 12:58:07 PM PDT) - AUDI A3/TURBO LEATHER GEAR KNOB/GAITER S-LINE !!!!! Takker mye for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raffe Karim Skrevet August 25, 2012 Rapporter Share Skrevet August 25, 2012 Hei, du jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt en girspaktopp som du har på bilen din med reversj som man må først presse opp og deretter frem. Jeg finner ingen som passer. Siden når jeg setter dem på, så ser man springer og det ser så stygt ut at det ikke går an :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg