Miss_Benz Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Hei! Hvem er det som skal på Gatebil til helga. Hvilken dag drar dere, og fra hvor kommer dere? Jeg skal sannsynligvis på lørdag, og kjører fra Porsgrunn. Hoi! Kommer oppover på morra`s kvisten på lørdag`n før fugger`n fiser! :D Skal væra over tell søndag. Skal laga liv i leier`n! Tar Merca mi oppover. Håper å bli kjent med masse nye, kule følk! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Tar meg vel en tur å filmer litt.. åker från Sörum. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 kommer fra rennesøy/stavanger med golf 4 gti håper å komme meg på banen men pågrunn av orginalt oppsett så tvile eg på at det ikke blir mange rundene. kommer fredag ein gong udpå kvisten hold øle kaldt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Las Vegas Coupe Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Kommer nok mest sansynlig en tur på lørdag, vet ikke helt om jeg skal ta sjansen på om girkassa mi holder. Får ikke skifta den til helga:( Men vi satser på at det går bra:) Leker litt med tanken på om jeg skal ta med bilen inn.... ? Siter Tom Mackle Crusing in Las Vegas http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149611 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 drar lørdag 6:30 på morran, fra lørenskog;) Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Hall'a! Æ ræk kanskje en tur oppover på søndagen vist været er bra der oppe.. Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Kommer nok mest sansynlig en tur på lørdag, vet ikke helt om jeg skal ta sjansen på om girkassa mi holder. Får ikke skifta den til helga:( Men vi satser på at det går bra:) Leker litt med tanken på om jeg skal ta med bilen inn.... ? Har du reservert plass da? Tror det er litt værre å komme inn uten reservasjon på Våler enn på Rudskogen pga at det er mindre folk på Våler, så da tror jeg de har litt bedre kontroll på hva de driver med hehe :P Du husker vel det rotet jeg hadde i fjor :P -- Kommer en tur i morra jeg og, dog uten bil :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Har du reservert plass da? Tror det er litt værre å komme inn uten reservasjon på Våler enn på Rudskogen pga at det er mindre folk på Våler, så da tror jeg de har litt bedre kontroll på hva de driver med hehe :P Du husker vel det rotet jeg hadde i fjor :P -- Kommer en tur i morra jeg og, dog uten bil :) Kan kjøpe min reservasjons lapp:) Måtte visst jobbe i helga, pluss at jeg har punktert og kjører på 15" Vinterdekk foran:puke: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Las Vegas Coupe Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Har du reservert plass da? Ness, er ikke så nøye om bilen er med inn eller ikke. Får se når vi kommer dit tenker jeg.... Siter Tom Mackle Crusing in Las Vegas http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149611 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Kan kjøpe min reservasjons lapp:) Måtte visst jobbe i helga, pluss at jeg har punktert og kjører på 15" Vinterdekk foran:puke: Går ikke det med REG nr og navn vettu ;) Tom: De var hvertfall rimelig strenge på det i fjor på våler! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 vi drar fra Bingen(kjente for sigdalsrally+velkjente letmolietappa og nysætra-etappa) drar vi lørdag mårra kl 06.30 ca. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Likte dårlig hvor motbydelig enkelte på campen var ... Partyteltet som jeg kjøpte fredag var havarert innen lørdagen, da noen hadde dyttet en campingvogn over det ... Idioter som spruta øl med vilje på bilen, og kameraten min sin E-klasse tok noen å knakk stjerna på.. Var tydlighvis ikke NOK vakter! Vet en må regne med litt sånt når en på verdens navle når det gjelder drekking og camping.. men alikevell.. Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg