Gå til innhold

Golf-treff; Når og hvor?

Ranger emnet

Marvil

Anbefalte innlegg

Hahaha, ikke dum du!

Er Drift Battle på Lånke! Men jeg har et problem, er gatebil på Lørdag, å vil få med meg det å, men veit ikke om jeg klarer begge :p

Du får ikke nok av "oss gulinger" altså..? ;)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gleder meg til å se bilen din!! :thumb

da er vi to! skal hjem på kommende lørdag..fyttehelsikke..har aldri gledet meg så mye til å polere en bil noensinne:P desverre skal jeg gå gjennom hele bilen med en 3 stegs polering..snakker 8timer +,,usj!:P menmen...

hehe,var forresten på shell her ista i hønefoss,,stoppet for å fylle bensin da det stod noen sopper i en gammel RØTEN sierra og en mazda 323 tidlig utgave og ropte mot meg "For en stygg golf!"..eh, ja..ok..dere sitter i biler hvor det er 3-4 forksjellige farger? jeg vet ikke helt jeg folkens, hvem som har en forferdelig bil her i gården!(var snakk om 2'ern min her altså) noen folk er bare kjempe hyggelige!! :) alle hadde caps også..det forklarer vel det meste bare ved å nevne det..FK ftw!

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er vi to! skal hjem på kommende lørdag..fyttehelsikke..har aldri gledet meg så mye til å polere en bil noensinne:P desverre skal jeg gå gjennom hele bilen med en 3 stegs polering..snakker 8timer +,,usj!:P menmen...

hehe,var forresten på shell her ista i hønefoss,,stoppet for å fylle bensin da det stod noen sopper i en gammel RØTEN sierra og en mazda 323 tidlig utgave og ropte mot meg "For en stygg golf!"..eh, ja..ok..dere sitter i biler hvor det er 3-4 forksjellige farger? jeg vet ikke helt jeg folkens, hvem som har en forferdelig bil her i gården!(var snakk om 2'ern min her altså) noen folk er bare kjempe hyggelige!! :) alle hadde caps også..det forklarer vel det meste bare ved å nevne det..FK ftw!

Tok 3.trinn ifjor høst selv, og det fikk min bil som er STYGG i lakken fra før til og se nylakkert ut på avstand:D

Hehehe, må sette gutta på plass vettu:D "Alle hadde caps" Hehe, Oleee har caps han også:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også egentlig :P men disse hadde FK caps og var iført '70talls flis, så er en forksjell:p

hehe:D kanskje en liten forskjell der babyhmm?

men kommer vi fram til noe eller? hadde vert kult å blitt enige om noe :p

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:D kanskje en liten forskjell der babyhmm?

men kommer vi fram til noe eller? hadde vert kult å blitt enige om noe :p

Kanke du bare ta deg en roadtrip a?:)

Brukte 6timer fra meg til Haugesund i vinter når jeg kjørte over. Da var det glatt og litt pauser. :)

Dra med deg han der "Gunnar" med den vinrøde Golfen med tribals.

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider