ludde82 Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 hei folkens. har dere erfart fotobokser som kan ta hastigheten på deg "bakfra"..? si man kommer i motsatt fil av det boksen står.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Nei det eksisterer ikke i norge så vidt jeg vet. Du ser 3 kutt i asfalten der det ligger noen følere til fotoboksen som måler farten din, du ser jo fort om disse ligger før eller etter boksen. Jeg har aldri sett disse ligge etter boksen. Men jeg kom litt overaskende på en fotoboks her forleden, hadde godt å vel 30km/t over fartgrensen og svingte over i motsatt fil for å unngå følerne i bakken, Boksen knipset meg ikke! å det var kamera i boksen. Men jeg hadde bare flaks med at det ikke kom noen i motsatt fil. Så dette er ingen anbefalt metode å unngå bøter på! Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 skal ikkje funke å berre legge seg i feil fil, menmen, bra for deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 I England måler de bakfra. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg