Tidligere bruker Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Hva må jeg gjøre når jeg monterer ett TUV godkjent senkesett m\papirer på bilen min? Tar imot simple og ryddige svar, takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Du må ha firhjulskontroll på bilen, gjøres på et verksted og lys må justeres. Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 1.Monter senkesett 2.Firhjulskontroll+lysjustering på verksted (få papirer så klart) 3.Godkjenning hos biltilsynet. Her må tüv papirene og justeringspapirer fra verksted fremlegges. 4.Senkesettet skrives inn i ditt nye vognkort; ferdig! Og nå er du ca. 2000 kroner fattigere:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 1.Monter senkesett2.Firhjulskontroll+lysjustering på verksted (få papirer så klart) 3.Godkjenning hos biltilsynet. Her må tüv papirene og justeringspapirer fra verksted fremlegges. 4.Senkesettet skrives inn i ditt nye vognkort; ferdig! Og nå er du ca. 2000 kroner fattigere:/ og skal du ha tilbake til orginalt so må du ha samme leksa omat, Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg